Amplificator cu DSP Match M 5.4DSP
Mai multe despre produs
- Puteți să ne returnați bunurile în termen de 14 zile
Amplificator cu DSP Match M 5.4DSP
Abia mai mare decât un smartphone, dar mare în funcții și performanță! Acest nou amplificator cu 5 canale oferă cea mai recentă tehnologie a mărcii, inclusiv funcții de ultimă generație. Datorită M 5.4DSP, este astfel posibilă realizarea unor instalații care înainte erau de neconceput. Puteți ascunde acest mic miracol oriunde, chiar și în cele mai mici mașini. Instalațiile sunt apoi literalmente invizibile.
Instalare ultra compacta
În vehiculele moderne, spațiul disponibil pentru îmbunătățirea sunetului este din ce în ce mai limitat și prezintă noi provocări pentru montatori. Datorită dimensiunilor sale minime, M 5.4DSP poate fi montat chiar și în cele mai dificile condiții spațiale și deschide noi posibilități neimaginate în alegerea locației de instalare. În plus, noul Smart Control Port (SCP) oferă o conexiune semnificativ mai economică, datorită unui conector extrem de compact și care poate fi blocat în siguranță. Toate telecomenzile Audiotec Fischer - cum ar fi CONDUCTOR sau URC.3 - pot fi conectate prin SCP și plasate cu ușurință chiar și în cele mai mici poziții de instalare. În plus, noul Smart Control Port (SCP) oferă o conexiune semnificativ mai economică datorită unui conector extrem de compact, care poate fi blocat în siguranță. De asemenea, este posibilă alimentarea controlerului direct prin SCP, ceea ce elimină necesitatea unui cablu de alimentare suplimentar și simplifică și mai mult instalarea.
Performanță și Plug & Play adevărat la cerere
M 5.4DSP oferă două moduri de alimentare care îi permit să funcționeze fie în modul „HighPower” pentru putere maximă, fie în modul „MidPower” cu putere de ieșire redusă și consum redus de energie pentru aplicațiile Plug & Play fără un cablu de alimentare separat. Gama de accesorii MATCH oferă un număr mare de cabluri adaptoare pre-asamblate pentru o conexiune simplă plug & play - și, prin urmare, poate fi actualizată 100% fără a lăsa urme.
Flexibilitate maximă
Procesorul de semnal audio extrem de puternic pe 64 de biți oferă nouă canale DSP. Patru ieșiri RCA configurabile liber permit conectarea unor amplificatoare suplimentare, cum ar fi amplificatorul MATCH M 2.1AMP. Acest lucru permite sisteme multi-canal complexe și care economisesc spațiu, cu performanțe enorme.
Procesarea canalului virtual - o nouă eră a direcționării semnalului
Pentru a gestiona multitudinea de canale DSP și a le configura într-un mod ușor de utilizat, M 5.4DSP este echipat cu procesarea inovatoare a canalelor virtuale de la Audiotec Fischer. Sistemele moderne de sunet din fabrică cu un număr tot mai mare de intrări au un efect semnificativ asupra complexității rutării semnalului în interiorul amplificatorului. Mai ales atunci când mai multe semnale de intrare sunt mai întâi amestecate și apoi împărțite din nou în sisteme cu mai multe căi, conceptele convenționale de rutare își ating rapid limitele. Datorită noului „Virtual Channel Processing” de la Audiotec Fischer, combinat cu software-ul familiar și ușor de utilizat DSP PC-Tool, chiar și configurațiile de sistem foarte complexe par ușoare. În plus, vă permite să atribuiți liber funcțiile noastre de sunet FX, cum ar fi „RealCenter” sau „Augmented Bass Processing”.
ACO - platformă avansată de coprocesor pe 32 de biți
M 5.4DSP dispune de o platformă ACO de 32 de biți extrem de puternică. Se ocupă de toate sarcinile de control și este mai rapid decât sistemele tradiționale, în special în comunicarea de date cu software-ul nostru DSP PC-Tool. Platforma ACO introduce chiar și comutarea fulgerătoare între până la 10 setări de sunet. Dar ACO oferă mult mai mult - efecte sonore fantastice, cum ar fi Augmented Bass Processing sau RealCenter sunt modalități simple de a maximiza experiența sonoră. În plus, un egalizator de intrare separat de canale care include un analizor de semnal de intrare (ISA) permite analiza și compensarea ușoară a semnalelor de intrare furnizate de radiourile și unitățile principale moderne.
Tehnologia clasa GD
Conceptul Class GD de la Audiotec Fischer duce eficiența amplificatoarelor convenționale de Clasa D la nivelul următor. Prin modificarea tensiunii interne de alimentare în mai multe trepte în funcție de semnalele de intrare ale amplificatorului, pierderile la inactiv sunt mult reduse, iar eficiența globală este întotdeauna aproape de maxim. Deci, disiparea căldurii este aproape neglijabilă, permițând cele mai mici răcitoare și cele mai compacte forme.
Capacitate Start-Stop
Sursa de alimentare comutată MATCH M 5.4DSP asigură o tensiune internă constantă de alimentare chiar dacă tensiunea bateriei scade la 6V în timp ce motorul pornește.
Două opțiuni de alimentare
M 5.4DSP are două moduri de alimentare - modul „HighPower” pentru putere maximă și modul „MidPower” cu putere de ieșire redusă și consum redus de energie pentru aplicațiile Plug & Play.
Intrare inteligentă la nivel înalt ADEP.3
Sistemele stereo moderne, instalate din fabrică, includ opțiuni de diagnosticare sofisticate pentru difuzoarele conectate. În special, cea mai recentă generație de radio-uri auto sunt echipate cu funcții suplimentare de monitorizare, astfel încât la conectarea unui amplificator obișnuit, mesajele de eroare și pierderea unor funcții specifice (de exemplu, funcția fader) apar destul de des, dar nu cu M 5.4DSP. Noul circuit ADEP.3 (Advanced Diagnostics Error Protection, 3rd Generation) evită toate aceste probleme fără a stresa în mod inutil ieșirile difuzoarelor radioului OE la volum mare.
RealCenter
Funcția „RealCenter” este algoritmul proprietar al Audiotec Fischer care accentuează informațiile monofonice ale canalelor frontale stânga și dreapta pentru a crea un semnal central unic. Spre deosebire de metoda obișnuită în care sunt însumate doar canalele, există și un control dinamic al semnalului central prin conținutul de informații stereo al canalelor din stânga și din dreapta. Aceasta înseamnă că canalul central nu reproduce semnalul dacă doar canalul din stânga sau doar canalul din dreapta furnizează semnalul audio. Cu algoritmii obișnuiți, canalul central ar fi cu doar 6 dB mai silențios în acest caz. „RealCenter” de la Audiotec Fischer permite astfel o vedere unică și largă a scenei - și aceasta este ideală atât pentru șofer, cât și pentru pasager! Dezavantajele unui canal central convențional, cum ar fi imaginile sunetului spațial îngust, care distrag atenția, sunt în sfârșit un lucru din trecut.
Procesare avansată a basului
„Augmented Bass Processing”, proprietatea Audiotec Fischer, constând din două funcții de sunet revoluționare: „Dynamic Bass Enhancement” și „SubXpander”. Acestea sunt special concepute pentru a îmbunătăți dramatic răspunsul la bas de la subwoofer-uri. „Dynamic Bass Enhancement” combină în mod ingenios basul profund maxim și presiunea sonoră maximă ridicată – indiferent de tipul de muzică pe care îl ascultați sau de setările de sunet de la radio. În funcție de semnalul de intrare, „Dynamic Bass Enhancement” pe de o parte mărește gama de frecvență inferioară și, pe de altă parte, schimbă frecvența de tăiere a filtrului subsonic. Rezultatul este o reproducere semnificativ mai puternică, mai profundă a basului la volume scăzute și medii, fără riscul supraîncărcării mecanice sau electrice a subwooferului la volume ridicate. Este fascinant ce fel de performanță de bas este brusc posibilă. Dacă doriți ca gama de bas să fie puțin mai profundă și „mai neagră”, puteți activa și „SubXpander”. Aici se adaugă tonuri subarmonice suplimentare la tonurile fundamentale în intervalul de frecvență între 50 și 100 Hz.
StageXpander
În funcție de dispunerea difuzoarelor din vehicul, pe scaunele din față poate fi creată o scenă stereo mai mult sau mai puțin largă. Dacă este instalată și un difuzor central, uneori acest lucru limitează și reproducerea spațială a muzicii. Acesta este locul în care noul Audiotec Fischer „StageXpander” își face treaba – o funcție de sunet care pare să îndepărteze limitele acustice, permițând o bază stereo semnificativ mai largă, fără a afecta negativ acuratețea în localizarea vocilor sau a instrumentelor. Efectul poate fi ajustat în funcție de gustul personal în patru etape.
ClarityXpander
Doriți mai multă transparență și substanță în reproducerea de înaltă frecvență? Audiotec Fischer oferă acum instrumentul potrivit pentru acest lucru cu „ClarityXpander”. Când este dozat corespunzător (și, prin urmare, poate fi selectat în trei etape), adaugă un plus de strălucire subtonurilor, mai ales util dacă difuzoarele originale nu au strălucirea necesară de înaltă frecvență. Kick-ul foarte mare nu este disponibil doar pentru cele două canale frontale, ci și reglabil separat pentru canalul central. Și pentru că, mai ales la acesta din urmă, în legătură cu material muzical bogat în alicote, este prea mult, obosind urechea, aici poate fi activat chiar și controlul dinamic automat al componentei alicote suplimentare.
Proprietăți cheie
- Amplificator ultra eficient cu 5 canale cu 4 ieșiri de linie și DSP cu 9 canale.
- Dimensiuni minime pentru concepte de instalare ascunsă.
- Două opțiuni de alimentare: modul „HighPower” pentru putere maximă și modul „MidPower” cu putere de ieșire redusă și consum redus de energie pentru aplicațiile Plug & Play.
- Instalare Plug & Play fără alimentare separată în modul „MidPower”.
- DSP audio „punct fix” extrem de puternic cu rezoluție de 64 de biți.
- ACO - Platformă avansată de coprocesor pe 32 de biți pentru funcții de sistem și DSP.
- ISA (Input Signal Analyzer) și InputEQ pentru o analiză ușoară și compensare a semnalelor de intrare.
- Efecte de sunet SFX - Procesare crescută a basului, StageXpander, RealCenter & Co.
- Intrare optică în format SPDIF cu frecvență de eșantionare între 12 și 96 kHz.
- Intrare inteligentă de nivel înalt cu circuit ADEP.3 și funcție de pornire automată.
- VCP (Virtual Channel Processing) permite o configurație și mai flexibilă pentru sisteme audio foarte complexe.
- Comutator automat la distanta.
- Opțiune Start-Stop până la tensiune de alimentare de 6V.
- Ieșire de linie cu 4 canale configurabilă liber pentru conectarea amplificatoarelor suplimentare.
- Cablu de conectare pentru subwoofer pentru MATCH Plug & Play și subwooferele convenționale inclus în livrare.
- SCP (Smart Control Port) pentru accesorii opționale precum WIFI CONTROL, DIRECTOR, CONDUCTOR & Co.
Număr de catalog | M 5.4DSP |
marcă | Match |
Legături | Prezentare web oficială |
Numărul de canale de amplificareAmplificatoarele sunt împărțite în: - Monoblocuri - 2 canale - 3 canale - 4 canale - 5 canale - 6 canale - multicanal Fiecare canal este utilizat pentru alimentarea unui difuzor pentru tipul coaxial sau pe o parte dacă sunt difuzoare componente. Amplificatoarele de tip monobloc sunt folosite în principal pentru subwoofere. Cele 2 canale sunt potrivite atât pentru subwoofere, cât și, de exemplu, pentru perechea frontală de difuzoare dintr-o mașină. 3 canale este folosit pentru difuzoarele frontale sau posterioare + subwoofer. Se folosesc 4 canale pentru difuzoarele față + spate sau 1 pereche de difuzoare + subwoofer. 6 sau 5 canale sunt folosite pentru 2 perechi de difuzoare + subwoofer, cel mai adesea. Bridging înseamnă conectarea amplificatorului la o punte, folosind polul + de pe un canal și polul - de pe celălalt canal. În cele mai multe cazuri, aceasta este afișată ca „BRIDGED” pe amplificator. | 5 |
Clasa energetică a amplificatoruluiAmplificatoarele sunt împărțite în două clase de bază: analogice și digitale . Amplificatoarele analogice (A/B) au cerințe de consum mai mari, dar de obicei au un sunet mai natural. Amplificatoarele digitale (D) au un consum semnificativ mai mic și o eficiență mai mare, dar sunetul poate să nu fie la fel de fidel ca la amplificatoarele analogice clasice. | GD |
Putere RMS în 4 ΩPutere RMS la încărcarea difuzoarelor sau a subwooferului la 4 Ω. Puterea RMS este puterea constantă a amplificatorului și este unul dintre cei mai importanți parametri atunci când alegeți un amplificator. | 4 x 60W |
Putere RMS în 2 ΩPutere RMS la încărcarea difuzoarelor sau a subwooferului la 2 Ω. Puterea RMS este puterea constantă a amplificatorului și este unul dintre cei mai importanți parametri atunci când alegeți un amplificator. | + 1 x 160 W |
Numărul de canale de procesor DSP | 9 |
Gama de frecventeCapacitatea amplificatorului de a reproduce semnalul de la cea mai joasă frecvență la cea mai mare = reproduce fidel sunetul într-o anumită bandă de frecvență. Profesional: În intervalul de frecvență de la 40 la 16.000 Hz, se găsesc marea majoritate a fundamentale și harmonice (armonici) ale tuturor instrumentelor muzicale. Suntem interesați de cursul presiunii sonore radiate în acest interval de frecvențe atunci când sistemul de difuzoare este alimentat cu putere constantă. Numim acest curs caracteristica de frecvență, care ne spune nivelul presiunii sonore radiate în decibeli (dB) în funcție de frecvență. Caracteristica de frecvență a unui difuzor sau a unui sistem de difuzoare poate fi exprimată cel mai succint printr-un grafic. În mare parte, însă, caracteristica frecvenței este indicată prin indicarea toleranței maxime a presiunii sonore în intervalul de frecvență dat, de exemplu, 50 până la 15.000 Hz -+ 6 dB. Deoarece caracteristicile de frecvență ale difuzoarelor și sistemelor în general sunt destul de inegale, unii producători nici măcar nu specifică această toleranță maximă a presiunii sonore în decibeli în cataloagele lor din motive de prestigiu. Datele sărăcite în acest fel sunt, din păcate, lipsite de valoare. Ceea ce este valabil este că producătorul oferă un sistem de difuzoare cu o gamă de frecvență de la 30 la 20.000 Hz, dacă este îngrijorat să afirme denivelarea maximă a presiunii sonore în acest interval, deoarece poate avea o toleranță de, de exemplu, + - 20 dB. Neuniformitatea sau ondularea curbei de frecvență în sistemele de difuzoare bune pentru performanțe muzicale de înaltă calitate nu trebuie să depășească +-3 dB în banda de 80 până la 12.000 Hz și +-6 dB în banda de 40 până la 16.000 Hz. Denivelările mai mari epuizează sau accentuează deja anumite zone tonale, ceea ce poate provoca distorsiuni audibile sau chiar tulburătoare. Proporția dintre tonurile fundamentale și armonicile superioare se schimbă, de asemenea, schimbând culoarea sunetului, iar instrumentele muzicale individuale, precum și întreaga imagine muzicală sună nenatural. | 20 - 22000 Hz |
Distorsiune armonică (THD)Distorsiunea armonică totală indică cât de mult este distorsionat semnalul de intrare în amplificator. Distorsiunile apar ca armături conținute în semnalul de ieșire. Proporția părților inițial absente ale semnalului este dată ca procent, valorile tipice sunt între 0,001% și 0,5%. Distorsiunea este măsurată în banda lor de putere. Dacă depășește limita de 0,7% de la o anumită putere, este valoarea puterii de ieșire a amplificatorului dat, de la care nu mai rulează fără distorsiuni și de la care distorsiunea crește de obicei abrupt, astfel încât orice creștere ulterioară a puterii nu se poate conta. Cu cât valoarea este mai mică, cu atât mai bine. | < 0,03% |
Raportul semnal-zgomotRaportul semnal-zgomot înseamnă că semnalul de ieșire conține întotdeauna zgomot. Raportul semnal-zgomot exprimă cât de mult din acest zgomot este comparat cu semnalul util. Este dată așa-numita valoare A, care nu ia în considerare frecvențele profunde și foarte înalte. Aceasta corespunde caracteristicii auzului uman, care nu este atât de sensibil la frecvențele profunde, în special sub 1 kHz. Cu cât valoarea este mai mare, cu atât amplificatorul este mai bun. | 105 dB |
Factorul de amortizareDF - Factorul de amortizare . Este raportul dintre sarcina (repro + cabluri, crossover etc.) si rezistenta interna a amplificatorului. Cu cât DF este mai mare, cu atât basul este mai controlat. Amplificatoarele cu un DF mai mic tind să zumzeze. Subwooferele cu un Q mai mare în reflexul de bas și uneori în carcasă vor provoca, de asemenea, zumzet. | > 100 |
Dimensiunile amplificatorului | 35 x 85 x 110 mm |