Amplificator Hifonics TRX5005DSP
Amplificator cu 5 canale, 4 x 75 + 1 x 250 W RMS (4 Ω) / 4 x 125 + 1 x 450 W RMS (2 Ω), clasa AB
Mai multe despre produs
Mai multe despre produs
Vă putem ajuta cu achiziția dvs
- Puteți să ne returnați bunurile în termen de 14 zile
Amplificator Hifonics TRX5005DSP
Cu seria THOR TRX, HiFonics combină perfect punctele forte ale amplificatoarelor clasice cu tehnologia revoluționară DSP. Designul se potrivește cu modelele premium din seriile Zeus, Brutus și Atlas și oferă performanța obișnuită de amplificare Hifonics supremă cu un procesor DSP integrat care poate fi ajustat optim folosind software-ul M-CONTROL inclus. Software-ul M-CONTROL 2 inclus oferă o serie de opțiuni pentru a vă personaliza sistemul de sunet la acustica vehiculului. O interfață de utilizator clară și structurată logic permite controlul intuitiv și reglarea sunetului în timp real. Toate cele 8 canale pot fi configurate individual sau ca 4 perechi de canale legate. Pe lângă filtrele de încrucișare reglabile de până la 48 db, trecere înaltă, trecere joasă și trecere bandă, parametri precum schimbarea de fază și întârzierea de timp pe canal pot fi, de asemenea, ajustați cu ușurință. Fiecare dintre cele 6 canale (AF) are un egalizator cu 31 de benzi și o versiune cu 11 benzi este disponibilă pentru canalele subwooferului (G+H). Pot fi salvate până la 10 configurații diferite.Caracteristici principale
- Procesor DSP integrat direct în corpul amplificatorului.
- Software-ul M-CONTROL 2 DSP pentru Windows.
- 6x intrări RCA, 2x intrări RCA Aux.
- 2x ieșiri RCA (controlate DSP).
- Intrare optică, intrare WiFi.
- 1x intrare USB pentru programare DSP.
- Pot fi salvate până la 10 configurații diferite.
- Setarea corecțiilor de timp.
- Telecomanda cu display LCD inclusa in pachet.
- Logo amplificator iluminat (alb/albastru).
- Aripioare radiatorului iluminate cu albastru.
- Cadre turnate sub presiune pentru sarcini grele.
- Corp de amplificator masiv.
Număr de catalog | TRX5005DSP |
marcă | Hifonics |
Legături | Prezentare web oficială |
Numărul de canale de amplificareAmplificatoarele sunt împărțite în: - Monoblocuri - 2 canale - 3 canale - 4 canale - 5 canale - 6 canale - multicanal Fiecare canal este utilizat pentru alimentarea unui difuzor pentru tipul coaxial sau pe o parte dacă sunt difuzoare componente. Amplificatoarele de tip monobloc sunt folosite în principal pentru subwoofere. Cele 2 canale sunt potrivite atât pentru subwoofere, cât și, de exemplu, pentru perechea frontală de difuzoare dintr-o mașină. 3 canale este folosit pentru difuzoarele frontale sau posterioare + subwoofer. Se folosesc 4 canale pentru difuzoarele față + spate sau 1 pereche de difuzoare + subwoofer. 6 sau 5 canale sunt folosite pentru 2 perechi de difuzoare + subwoofer, cel mai adesea. Bridging înseamnă conectarea amplificatorului la o punte, folosind polul + de pe un canal și polul - de pe celălalt canal. În cele mai multe cazuri, aceasta este afișată ca „BRIDGED” pe amplificator. | 5 |
Clasa energetică a amplificatoruluiAmplificatoarele sunt împărțite în două clase de bază: analogice și digitale . Amplificatoarele analogice (A/B) au cerințe de consum mai mari, dar de obicei au un sunet mai natural. Amplificatoarele digitale (D) au un consum semnificativ mai mic și o eficiență mai mare, dar sunetul poate să nu fie la fel de fidel ca la amplificatoarele analogice clasice. | AB |
Putere RMS în 4 ΩPutere RMS la încărcarea difuzoarelor sau a subwooferului la 4 Ω. Puterea RMS este puterea constantă a amplificatorului și este unul dintre cei mai importanți parametri atunci când alegeți un amplificator. | 4 x 75 + 1 x 250 W |
Putere RMS în 2 ΩPutere RMS la încărcarea difuzoarelor sau a subwooferului la 2 Ω. Puterea RMS este puterea constantă a amplificatorului și este unul dintre cei mai importanți parametri atunci când alegeți un amplificator. | 4 x 125 + 1 x 450 W |
Puterea RMS în 1 ΩPutere RMS atunci când subwoofer-ul este încărcat la 1 Ω. Puterea RMS este puterea constantă a amplificatorului și este unul dintre cei mai importanți parametri atunci când alegeți un amplificator. Când este conectat la 1 Ω, poate apărea o încălzire semnificativă a amplificatorului. | 1 x 650W |
Gama de frecventeCapacitatea amplificatorului de a reproduce semnalul de la cea mai joasă frecvență la cea mai mare = reproduce fidel sunetul într-o anumită bandă de frecvență. Profesional: În intervalul de frecvență de la 40 la 16.000 Hz, se găsesc marea majoritate a fundamentale și harmonice (armonici) ale tuturor instrumentelor muzicale. Suntem interesați de cursul presiunii sonore radiate în acest interval de frecvențe atunci când sistemul de difuzoare este alimentat cu putere constantă. Numim acest curs caracteristica de frecvență, care ne spune nivelul presiunii sonore radiate în decibeli (dB) în funcție de frecvență. Caracteristica de frecvență a unui difuzor sau a unui sistem de difuzoare poate fi exprimată cel mai succint printr-un grafic. În mare parte, însă, caracteristica frecvenței este indicată prin indicarea toleranței maxime a presiunii sonore în intervalul de frecvență dat, de exemplu, 50 până la 15.000 Hz -+ 6 dB. Deoarece caracteristicile de frecvență ale difuzoarelor și sistemelor în general sunt destul de inegale, unii producători nici măcar nu specifică această toleranță maximă a presiunii sonore în decibeli în cataloagele lor din motive de prestigiu. Datele sărăcite în acest fel sunt, din păcate, lipsite de valoare. Ceea ce este valabil este că producătorul oferă un sistem de difuzoare cu o gamă de frecvență de la 30 la 20.000 Hz, dacă este îngrijorat să afirme denivelarea maximă a presiunii sonore în acest interval, deoarece poate avea o toleranță de, de exemplu, + - 20 dB. Neuniformitatea sau ondularea curbei de frecvență în sistemele de difuzoare bune pentru performanțe muzicale de înaltă calitate nu trebuie să depășească +-3 dB în banda de 80 până la 12.000 Hz și +-6 dB în banda de 40 până la 16.000 Hz. Denivelările mai mari epuizează sau accentuează deja anumite zone tonale, ceea ce poate provoca distorsiuni audibile sau chiar tulburătoare. Proporția dintre tonurile fundamentale și armonicile superioare se schimbă, de asemenea, schimbând culoarea sunetului, iar instrumentele muzicale individuale, precum și întreaga imagine muzicală sună nenatural. | 5 Hz - 20 kHz |
Distorsiune armonică (THD)Distorsiunea armonică totală indică cât de mult este distorsionat semnalul de intrare în amplificator. Distorsiunile apar ca armături conținute în semnalul de ieșire. Proporția părților inițial absente ale semnalului este dată ca procent, valorile tipice sunt între 0,001% și 0,5%. Distorsiunea este măsurată în banda lor de putere. Dacă depășește limita de 0,7% de la o anumită putere, este valoarea puterii de ieșire a amplificatorului dat, de la care nu mai rulează fără distorsiuni și de la care distorsiunea crește de obicei abrupt, astfel încât orice creștere ulterioară a puterii nu se poate conta. Cu cât valoarea este mai mică, cu atât mai bine. | 0,05% |
Raportul semnal-zgomotRaportul semnal-zgomot înseamnă că semnalul de ieșire conține întotdeauna zgomot. Raportul semnal-zgomot exprimă cât de mult din acest zgomot este comparat cu semnalul util. Este dată așa-numita valoare A, care nu ia în considerare frecvențele profunde și foarte înalte. Aceasta corespunde caracteristicii auzului uman, care nu este atât de sensibil la frecvențele profunde, în special sub 1 kHz. Cu cât valoarea este mai mare, cu atât amplificatorul este mai bun. | > 90 dB |
Sensibilitate de intrarePentru ca amplificatorul să-și îndeplinească funcția corect, este nevoie de un semnal de intrare de un anumit nivel, care este diferit pentru radiourile auto. Se măsoară în „Volți” (de exemplu, 2 V, 4 V etc.) Cu cât valoarea la ieșirea preamplificatorului sau a radioului auto este mai mare, cu atât sunt mai puține solicitări pentru puterea amplificatorului. Totuși, amplificatorul trebuie să permită această sensibilitate de intrare și, din acest motiv, această valoare este dată și pentru amplificator. | 5 - 0,3V |
Schimbarea de fazăDeplasarea de fază este un oscilator electronic liniar care produce o ieșire sinusoidală. Constă dintr-o parte inversabilă a amplificatorului, cum ar fi un tranzistor. Rețeaua de feedback „deplasează” faza la ieșirea amplificatorului cu 180 de grade la frecvența de oscilație și oferă feedback pozitiv. Filtrul de schimbare de fază produce o schimbare de fază care crește odată cu creșterea frecvenței. Acesta este de obicei folosit atunci când subansamblul subwooferului cu magnetul este scos sau când două amplificatoare sunt conectate extern. Deplasarea de fază este utilizată și cu cablarea difuzoarelor active, unde este setată decalajul de timp al difuzoarelor. Ideea este că subwooferul nu redă basul târziu și, din acest motiv, amplificatoarele mai bune oferă această opțiune de inversare de fază. | 0° / 180° |
Factorul de amortizareDF - Factorul de amortizare . Este raportul dintre sarcina (repro + cabluri, crossover etc.) si rezistenta interna a amplificatorului. Cu cât DF este mai mare, cu atât basul este mai controlat. Amplificatoarele cu un DF mai mic tind să zumzeze. Subwooferele cu un Q mai mare în reflexul de bas și uneori în carcasă vor provoca, de asemenea, zumzet. | > 200 |
Telecomanda inclusa in pachetUnele modele de amplificatoare au in pachet si telecomenzi cu fir, care pe de o parte se conecteaza la amplificator si pe de alta parte ai un potentiometru pe care il poti plasa oriunde in cabina. Un loc obișnuit pentru a plasa telecomanda este sub volan. Avantajul este reglarea puterii și, prin urmare, a volumului, în funcție de condițiile de condus și de starea de spirit a echipajului din mașină. | da |
Valoarea siguranțelor de pe amplificatorDin valoarea siguranțelor de pe amplificator, puteți obține o imagine fidelă a performanței reale a amplificatorului. | 2 x 80 A |
Dimensiunile amplificatorului | 255 x 62 x 415 / 455 mm |
Masa | 8 kg |
Comentarii privind produsul
Evaluare
Întrebați-ne