Amplificator STEG Master Stroke M.MSK 200.2
Amplificator cu 2 canale, 2 x 200 / 1 x 700 W RMS (4 Ω)
Mai multe despre produs
Mai multe despre produs
Vă putem ajuta cu achiziția dvs
- Puteți să ne returnați bunurile în termen de 14 zile
Amplificator STEG Master Stroke M.MSK 200.2
Un amplificator accesibil din seria Master Stroke de top, care preia cele mai bune tehnologii actuale de la „frații săi high-end”. Fabricat manual in Italia!Număr de catalog | M.MSK 200.2 |
marcă | Steg |
Legături | Prezentare web oficială |
Numărul de canale de amplificareAmplificatoarele sunt împărțite în: - Monoblocuri - 2 canale - 3 canale - 4 canale - 5 canale - 6 canale - multicanal Fiecare canal este utilizat pentru alimentarea unui difuzor pentru tipul coaxial sau pe o parte dacă sunt difuzoare componente. Amplificatoarele de tip monobloc sunt folosite în principal pentru subwoofere. Cele 2 canale sunt potrivite atât pentru subwoofere, cât și, de exemplu, pentru perechea frontală de difuzoare dintr-o mașină. 3 canale este folosit pentru difuzoarele frontale sau posterioare + subwoofer. Se folosesc 4 canale pentru difuzoarele față + spate sau 1 pereche de difuzoare + subwoofer. 6 sau 5 canale sunt folosite pentru 2 perechi de difuzoare + subwoofer, cel mai adesea. Bridging înseamnă conectarea amplificatorului la o punte, folosind polul + de pe un canal și polul - de pe celălalt canal. În cele mai multe cazuri, aceasta este afișată ca „BRIDGED” pe amplificator. | 2 |
Clasa energetică a amplificatoruluiAmplificatoarele sunt împărțite în două clase de bază: analogice și digitale . Amplificatoarele analogice (A/B) au cerințe de consum mai mari, dar de obicei au un sunet mai natural. Amplificatoarele digitale (D) au un consum semnificativ mai mic și o eficiență mai mare, dar sunetul poate să nu fie la fel de fidel ca la amplificatoarele analogice clasice. | D |
Putere RMS în 4 ΩPutere RMS la încărcarea difuzoarelor sau a subwooferului la 4 Ω. Puterea RMS este puterea constantă a amplificatorului și este unul dintre cei mai importanți parametri atunci când alegeți un amplificator. | 2 x 200 / 1 x 700 W |
Gama de frecventeCapacitatea amplificatorului de a reproduce semnalul de la cea mai joasă frecvență la cea mai mare = reproduce fidel sunetul într-o anumită bandă de frecvență. Profesional: În intervalul de frecvență de la 40 la 16.000 Hz, se găsesc marea majoritate a fundamentale și harmonice (armonici) ale tuturor instrumentelor muzicale. Suntem interesați de cursul presiunii sonore radiate în acest interval de frecvențe atunci când sistemul de difuzoare este alimentat cu putere constantă. Numim acest curs caracteristica de frecvență, care ne spune nivelul presiunii sonore radiate în decibeli (dB) în funcție de frecvență. Caracteristica de frecvență a unui difuzor sau a unui sistem de difuzoare poate fi exprimată cel mai succint printr-un grafic. În mare parte, însă, caracteristica frecvenței este indicată prin indicarea toleranței maxime a presiunii sonore în intervalul de frecvență dat, de exemplu, 50 până la 15.000 Hz -+ 6 dB. Deoarece caracteristicile de frecvență ale difuzoarelor și sistemelor în general sunt destul de inegale, unii producători nici măcar nu specifică această toleranță maximă a presiunii sonore în decibeli în cataloagele lor din motive de prestigiu. Datele sărăcite în acest fel sunt, din păcate, lipsite de valoare. Ceea ce este valabil este că producătorul oferă un sistem de difuzoare cu o gamă de frecvență de la 30 la 20.000 Hz, dacă este îngrijorat să afirme denivelarea maximă a presiunii sonore în acest interval, deoarece poate avea o toleranță de, de exemplu, + - 20 dB. Neuniformitatea sau ondularea curbei de frecvență în sistemele de difuzoare bune pentru performanțe muzicale de înaltă calitate nu trebuie să depășească +-3 dB în banda de 80 până la 12.000 Hz și +-6 dB în banda de 40 până la 16.000 Hz. Denivelările mai mari epuizează sau accentuează deja anumite zone tonale, ceea ce poate provoca distorsiuni audibile sau chiar tulburătoare. Proporția dintre tonurile fundamentale și armonicile superioare se schimbă, de asemenea, schimbând culoarea sunetului, iar instrumentele muzicale individuale, precum și întreaga imagine muzicală sună nenatural. | 25 - 20.000 Hz |
Raportul semnal-zgomotRaportul semnal-zgomot înseamnă că semnalul de ieșire conține întotdeauna zgomot. Raportul semnal-zgomot exprimă cât de mult din acest zgomot este comparat cu semnalul util. Este dată așa-numita valoare A, care nu ia în considerare frecvențele profunde și foarte înalte. Aceasta corespunde caracteristicii auzului uman, care nu este atât de sensibil la frecvențele profunde, în special sub 1 kHz. Cu cât valoarea este mai mare, cu atât amplificatorul este mai bun. | 100dB |
Sensibilitate de intrarePentru ca amplificatorul să-și îndeplinească funcția corect, este nevoie de un semnal de intrare de un anumit nivel, care este diferit pentru radiourile auto. Se măsoară în „Volți” (de exemplu, 2 V, 4 V etc.) Cu cât valoarea la ieșirea preamplificatorului sau a radioului auto este mai mare, cu atât sunt mai puține solicitări pentru puterea amplificatorului. Totuși, amplificatorul trebuie să permită această sensibilitate de intrare și, din acest motiv, această valoare este dată și pentru amplificator. | 0,2 - 5 V |
Gama de tensiune la bordCapacitatea amplificatorului de a funcționa la o anumită tensiune. Pe măsură ce tensiunea scade, la fel și puterea amplificatorului. Tensiunea ideală într-o mașină este între 13,8 și 14,4 V. | 8 - 16 V |
Borne de intrare prizăTerminalele ferulei permit un contact mai bun al cablajului cu amplificatorul. Este, de asemenea, o formă mai sigură de terminale. Dacă strângeți bornele manșonului, vă recomandăm să le strângeți din nou după 1 zi, deoarece cablul conectat se comprimă treptat. | da |
Dimensiunile amplificatorului | 380 x 59 x 216 mm |
Masa | 5 kg |
Comentarii privind produsul
Evaluare
Întrebați-ne