Amplificator STEG ST401
Amplificator cu 4 canale, 4 x 90 / 2 x 260 W RMS (4 Ω), 4 x 130 W RMS (2 Ω), clasa AB
Mai multe despre produs
Mai multe despre produs
Vă putem ajuta cu achiziția dvs
- Puteți să ne returnați bunurile în termen de 14 zile
Amplificator STEG ST401
Linia de bază Steg a amplificatoarelor nu este o linie de bază obișnuită. Amplificatoarele din seria Steg ST realizează o calitate înaltă în ceea ce privește raportul preț/performanță, unde pentru bani rezonabili obțineți un produs de o calitate excepțională, realizat manual în Italia.Număr de catalog | ST401 |
marcă | Steg |
Legături | Prezentare web oficială |
Numărul de canale de amplificareAmplificatoarele sunt împărțite în: - Monoblocuri - 2 canale - 3 canale - 4 canale - 5 canale - 6 canale - multicanal Fiecare canal este utilizat pentru alimentarea unui difuzor pentru tipul coaxial sau pe o parte dacă sunt difuzoare componente. Amplificatoarele de tip monobloc sunt folosite în principal pentru subwoofere. Cele 2 canale sunt potrivite atât pentru subwoofere, cât și, de exemplu, pentru perechea frontală de difuzoare dintr-o mașină. 3 canale este folosit pentru difuzoarele frontale sau posterioare + subwoofer. Se folosesc 4 canale pentru difuzoarele față + spate sau 1 pereche de difuzoare + subwoofer. 6 sau 5 canale sunt folosite pentru 2 perechi de difuzoare + subwoofer, cel mai adesea. Bridging înseamnă conectarea amplificatorului la o punte, folosind polul + de pe un canal și polul - de pe celălalt canal. În cele mai multe cazuri, aceasta este afișată ca „BRIDGED” pe amplificator. | 4 |
Clasa energetică a amplificatoruluiAmplificatoarele sunt împărțite în două clase de bază: analogice și digitale . Amplificatoarele analogice (A/B) au cerințe de consum mai mari, dar de obicei au un sunet mai natural. Amplificatoarele digitale (D) au un consum semnificativ mai mic și o eficiență mai mare, dar sunetul poate să nu fie la fel de fidel ca la amplificatoarele analogice clasice. | AB |
Putere RMS în 4 ΩPutere RMS la încărcarea difuzoarelor sau a subwooferului la 4 Ω. Puterea RMS este puterea constantă a amplificatorului și este unul dintre cei mai importanți parametri atunci când alegeți un amplificator. | 4 x 90 / 2 x 260 W |
Putere RMS în 2 ΩPutere RMS la încărcarea difuzoarelor sau a subwooferului la 2 Ω. Puterea RMS este puterea constantă a amplificatorului și este unul dintre cei mai importanți parametri atunci când alegeți un amplificator. | 4 x 130W |
Filtru trece-jos (LPF)LPF / LP sau „filtru trece jos” oferă posibilitatea de a regla amplificatorul folosind un potențiometru astfel încât banda inferioară să redă doar frecvențele dintr-o anumită bandă de care aveți nevoie. Acest filtru este folosit pentru a regla intervalul de frecvență pentru subwoofer, astfel încât să nu supraîncărce sau să distorsioneze sunetul. Exemplu: Amplificatoarele au cel mai adesea un LPF de la 20 la 300 Hz. Vă recomandăm să setați acest potențiometru în intervalul 45-80 Hz. | 50 - 4000 Hz |
Filtru trece-înalt (HPF)HPF / HP sau „Filtrul de trecere înaltă” oferă opțiunea de a seta amplificatorul cu ajutorul unui potențiometru, astfel încât frecvențele medii, posibil medii bas și înalte să se joace în sus de la o anumită frecvență. Exemplu: Amplificatoarele au cel mai adesea un HPF de la 40 la 300 Hz. Dacă setăm potențiometrul la o valoare de cca. 150 Hz, sunetul va fi tăiat astfel încât să redea frecvențe de la 150 Hz până la limita superioară maximă a întregului interval de frecvență al amplificatorului, poate până la 20.000 Hz. Vă recomandăm să setați acest potențiometru în intervalul 80-160 Hz. Datorită acestei opțiuni de setare, difuzoarele pot gestiona o performanță mai mare, deoarece nu le veți supraîncărca cu bass în gama de frecvență inferioară. | 15 - 500 Hz |
Gama de frecventeCapacitatea amplificatorului de a reproduce semnalul de la cea mai joasă frecvență la cea mai mare = reproduce fidel sunetul într-o anumită bandă de frecvență. Profesional: În intervalul de frecvență de la 40 la 16.000 Hz, se găsesc marea majoritate a fundamentale și harmonice (armonici) ale tuturor instrumentelor muzicale. Suntem interesați de cursul presiunii sonore radiate în acest interval de frecvențe atunci când sistemul de difuzoare este alimentat cu putere constantă. Numim acest curs caracteristica de frecvență, care ne spune nivelul presiunii sonore radiate în decibeli (dB) în funcție de frecvență. Caracteristica de frecvență a unui difuzor sau a unui sistem de difuzoare poate fi exprimată cel mai succint printr-un grafic. În mare parte, însă, caracteristica frecvenței este indicată prin indicarea toleranței maxime a presiunii sonore în intervalul de frecvență dat, de exemplu, 50 până la 15.000 Hz -+ 6 dB. Deoarece caracteristicile de frecvență ale difuzoarelor și sistemelor în general sunt destul de inegale, unii producători nici măcar nu specifică această toleranță maximă a presiunii sonore în decibeli în cataloagele lor din motive de prestigiu. Datele sărăcite în acest fel sunt, din păcate, lipsite de valoare. Ceea ce este valabil este că producătorul oferă un sistem de difuzoare cu o gamă de frecvență de la 30 la 20.000 Hz, dacă este îngrijorat să afirme denivelarea maximă a presiunii sonore în acest interval, deoarece poate avea o toleranță de, de exemplu, + - 20 dB. Neuniformitatea sau ondularea curbei de frecvență în sistemele de difuzoare bune pentru performanțe muzicale de înaltă calitate nu trebuie să depășească +-3 dB în banda de 80 până la 12.000 Hz și +-6 dB în banda de 40 până la 16.000 Hz. Denivelările mai mari epuizează sau accentuează deja anumite zone tonale, ceea ce poate provoca distorsiuni audibile sau chiar tulburătoare. Proporția dintre tonurile fundamentale și armonicile superioare se schimbă, de asemenea, schimbând culoarea sunetului, iar instrumentele muzicale individuale, precum și întreaga imagine muzicală sună nenatural. | 5 - 38000 Hz |
Distorsiune armonică (THD)Distorsiunea armonică totală indică cât de mult este distorsionat semnalul de intrare în amplificator. Distorsiunile apar ca armături conținute în semnalul de ieșire. Proporția părților inițial absente ale semnalului este dată ca procent, valorile tipice sunt între 0,001% și 0,5%. Distorsiunea este măsurată în banda lor de putere. Dacă depășește limita de 0,7% de la o anumită putere, este valoarea puterii de ieșire a amplificatorului dat, de la care nu mai rulează fără distorsiuni și de la care distorsiunea crește de obicei abrupt, astfel încât orice creștere ulterioară a puterii nu se poate conta. Cu cât valoarea este mai mică, cu atât mai bine. | < 0,09 |
Raportul semnal-zgomotRaportul semnal-zgomot înseamnă că semnalul de ieșire conține întotdeauna zgomot. Raportul semnal-zgomot exprimă cât de mult din acest zgomot este comparat cu semnalul util. Este dată așa-numita valoare A, care nu ia în considerare frecvențele profunde și foarte înalte. Aceasta corespunde caracteristicii auzului uman, care nu este atât de sensibil la frecvențele profunde, în special sub 1 kHz. Cu cât valoarea este mai mare, cu atât amplificatorul este mai bun. | > 88 dB |
Sensibilitate de intrarePentru ca amplificatorul să-și îndeplinească funcția corect, este nevoie de un semnal de intrare de un anumit nivel, care este diferit pentru radiourile auto. Se măsoară în „Volți” (de exemplu, 2 V, 4 V etc.) Cu cât valoarea la ieșirea preamplificatorului sau a radioului auto este mai mare, cu atât sunt mai puține solicitări pentru puterea amplificatorului. Totuși, amplificatorul trebuie să permită această sensibilitate de intrare și, din acest motiv, această valoare este dată și pentru amplificator. | 0,5 - 9 V |
Amplificarea basuluiAmplificare bas sau îmbunătățirea basului. Cu această funcție, basul în sine poate fi accentuat, cu un nivel ridicat de amplificare a basului, difuzoarele și subwooferul pot distorsiona foarte mult și sunetul va fi mai rău decât mai bun. Prin urmare, vă recomandăm să utilizați cu înțelepciune funcția „bass boost”. Cu utilizarea maximă a accentuării basului, există riscul deteriorării difuzoarelor și, prin urmare, a subwooferului. | 0 - 12 dB |
Factorul de amortizareDF - Factorul de amortizare . Este raportul dintre sarcina (repro + cabluri, crossover etc.) si rezistenta interna a amplificatorului. Cu cât DF este mai mare, cu atât basul este mai controlat. Amplificatoarele cu un DF mai mic tind să zumzeze. Subwooferele cu un Q mai mare în reflexul de bas și uneori în carcasă vor provoca, de asemenea, zumzet. | > 100 |
Valoarea siguranțelor de pe amplificatorDin valoarea siguranțelor de pe amplificator, puteți obține o imagine fidelă a performanței reale a amplificatorului. | 2 x 35 A |
Dimensiunile amplificatorului | 360 x 230 x 52 mm |
Masa | 3,41 kg |
Comentarii privind produsul
Evaluare
Întrebați-ne