Procedura recomandată pentru reclamații despre produse
Unde sunt trimise mărfurile
În cazul în care bunurile pe care le-ați achiziționat s-au stricat, trimiteți-ne întotdeauna
la adresa magazinului la adresa:
Ahifi, sro
CTPark Brno Líšeň
Trnkova 3140/119g (vizavi de Rohlik.cz)
628 00 Brno-Líšeň
În mod ideal, scrieți
„CLAIM” pe pachet cu litere mari. De asemenea, puteți aduce mărfurile la magazin personal pentru o reclamație. Pentru a facilita și accelera returnarea mărfurilor, vă rugăm să completați formularul de reclamație din sistemul nostru de reclamații (secțiunea „Reclamații”) la următorul link:
https://www.ahifi.cz/reklamace/ .
Cât durează reclamația?
Prin lege, avem
30 de zile pentru a procesa o reclamație. Acest termen începe să curgă în ziua următoare de la primirea bunurilor pentru reclamație. Încercăm întotdeauna să returnăm bunurile din reclamații cât mai curând posibil. Pentru bunurile pentru care suntem
importatori , reclamațiile durează de obicei până la 2 săptămâni. Pentru informații despre stadiul plângerii, scrieți la
reklamace@ahifi.cz .
Ce informații trebuie incluse cu mărfurile
Introduceți o copie a dovezii de cumpărare în pachet, sau numărul comenzii sau numărul documentului fiscal este suficient. Ceea ce este important este descrierea defectului, ceea ce anume nu funcționează sau este enervant. Cu cât descrii mai mult defectul, cu atât mai bine și, de obicei, mai devreme, serviciul va elimina defectul. De asemenea, nu uitați să includeți adresa dvs. de retur și informațiile de contact (telefon sau e-mail).
Cine plătește poșta?
În cazul în care este recunoscut un defect, vom fi bucuroși să vă rambursăm costurile asociate cu livrarea coletului către noi. Pentru a plăti suma, avem nevoie doar de o copie a fișei de trimitere sau de orice dovadă a costului poștalului. Doar faceți o poză cu telefonul și trimiteți-o prin e-mail. Apoi plătim banii pentru poștă sub formă de transfer bancar în contul clientului.
Posibilitatea de a trimite bunuri direct la un service autorizat
Pentru a scurta timpul de așteptare pentru procesarea unei reclamații, puteți trimite bunurile revendicate direct la serviciul relevant al mărcii date.
Lista centrelor de service . Aici se aplică aceleași reguli ca și atunci când revendicați bunuri în magazinul nostru.