Procedura recomandată pentru revendicarea produselor

Unde sunt expediate produsele

În cazul în care produsele pe care le-ați achiziționat s-au stricat, trimiteți-ne întotdeauna la adresa magazinului la adresa:

Ahifi, sro
CTPark Brno Líšeň
Trnkova 3140/119g (vizavi de Rohlik.cz)
628 00 Brno-Líšeň
Reoublica Cehă

În mod ideal, scrieți „RECLAMAȚIE” cu litere mari pe ambalaj. De asemenea, puteți aduce personal bunurile la magazin pentru o reclamație. Pentru a facilita și accelera returnarea bunurilor, vă rugăm să completați formularul de reclamație în sistemul nostru de reclamații la următorul link: https://www.ahifi.cz/reklamace/.

Cât durează reclamația?

Prin lege, avem 30 de zile pentru a procesa o reclamație. Acest termen începe să curgă în ziua următoare de la primirea bunurilor pentru reclamație. Încercăm întotdeauna să returnăm bunurile din reclamații cât mai curând posibil. Pentru bunurile pentru care suntem importatori , reclamațiile durează de obicei până la 2 săptămâni. Pentru informații despre stadiul plângerii, scrieți la info@ahifi.ro.

Ce informații trebuie incluse cu produsele

Includeți o copie a dovezii de achiziție în colet sau numărul comenzii sau numărul bonului fiscal va fi suficient. O descriere a defectului și a ceea ce anume nu funcționează sau este greșit este importantă. Cu cât descrieți mai bine defecțiunea, cu atât mai bine, și de obicei mai repede, serviciul va remedia defecțiunea. De asemenea, asigurați-vă că includeți adresa de returnare și informațiile de contact (telefon sau e-mail).

Cine plătește poșta?

În cazul în care este recunoscut un defect, vom fi bucuroși să vă rambursăm costurile asociate cu livrarea coletului către noi. Pentru a plăti suma, avem nevoie doar de o copie a fișei de trimitere sau de orice dovadă a costului poștalului. Doar faceți o poză cu telefonul și trimiteți-o prin e-mail. Apoi plătim banii pentru poștă sub formă de transfer bancar în contul clientului.

Posibilitatea de a trimite direct direct la un service autorizat

Pentru a scurta timpul de așteptare pentru procesarea unei reclamații, puteți trimite bunurile revendicate direct la serviciul relevant al mărcii date.