Termeni și condiții generale ale magazinului online www.ahifi.ro
I. Dispoziții de bază
Acești Termeni și condiții generale de afaceri (denumiți în continuare „TCG”) se aplică achizițiilor din magazinul online www.ahifi.ro, operat de Ahifi, s.r.o. cu sediul la Trnkova 3140/119g, 628 00, Brno, Republica Cehă, CUI: 06597840.
Dacă este necesar, vânzătorul poate fi contactat:
1) Prin poștă la adresa de livrare:
Ahifi, s.r.o.
CTPark Brno Líšeň
Trnkova 3140/119g
628 00 Brno-Líšeň
Republica Cehă
2) Prin adresa de email: info@ahifi.ro
3) Telefon pentru tariful de bază pentru apeluri la numărul: +40 376 300 360 (Luni-Vineri, 08:00 - 17:00)
4) Contactul personal este posibil la sediul:
Ahifi, s.r.o.
CTPark Brno Líšeň
Trnkova 3140/119g
628 00 Brno-Líšeň
Republica Cehă
Prezentele TCG definesc și specifică drepturile și obligațiile dintre părțile la contractul de cumpărare, în care, pe de o parte, este vânzătorul, care este proprietarul și operatorul magazinului online www.ahifi.ro - Ahifi, s.r.o. și, pe de altă parte, este cumpărătorul, care este un client al magazinului online www.ahifi.ro.
Relațiile care nu sunt reglementate de prezentele TCG vor fi guvernate în conformitate cu dispozițiile articolului 1751 alineatul (1) din Legea nr. 89/2012 Coll, Codul civil (denumit în continuare "Codul civil").
În cazul în care cumpărătorul-consumator este parte la contract, relațiile care nu sunt reglementate de prezenții termeni și condiții sunt reglementate, pe lângă dispozițiile generale ale Codului civil privind achiziția, de dispozițiile privind obligațiile din contractele încheiate cu consumatorii (Codul civil), de dispozițiile privind vânzarea de bunuri către consumatori (Codul civil) și de Ordonanța nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor, modificată și în vigoare.
Atunci când se fac achiziții în magazinul online www.ahifi.ro, se încheie numai contracte cu executare unică (livrarea de bunuri, prestarea unui serviciu unic) și, prin urmare, nu se încheie contracte pe durată determinată sau nedeterminată.
Cumpărătorul este de acord cu utilizarea mijloacelor de comunicare la distanță în vederea încheierii contractului de cumpărare. Costurile suportate de cumpărător pentru utilizarea mijloacelor de comunicare la distanță în legătură cu încheierea contractului de cumpărare (costurile conexiunii la internet, costurile apelurilor telefonice) sunt suportate de cumpărător.
Costurile de utilizare a mijloacelor de comunicare la distanță (telefon, internet etc.) pentru executarea comenzii sunt la rata normală, în funcție de tariful serviciilor de telecomunicații utilizate de cumpărător.
II. Definirea termenilor
Un contract de consum este un contract încheiat între o întreprindere și un consumator.
Vânzătorul este un antreprenor, și anume o persoană care desfășoară în mod independent o activitate lucrativă pe cont propriu și pe propria răspundere prin intermediul unei activități comerciale sau similare, cu intenția de a o face în mod continuu în scopul obținerii de profit.
Clientul magazinului nostru online este cumpărătorul. Un cumpărător este orice persoană fizică sau juridică care încheie un contract cu vânzătorul în acest magazin online sau care tratează în alt mod cu vânzătorul. Datorită reglementării valabile și eficiente, se face o distincție între cumpărător-consumator și cumpărător-întreprindere.
Un cumpărător - consumator este orice persoană care, în afara activității sale comerciale sau în afara exercitării independente a profesiei sale, încheie un contract cu un întreprinzător sau tranzacționează în alt mod cu acesta.
Un cumpărător întreprinzător este o persoană care încheie contracte în legătură cu propria sa activitate comercială, de producție sau similară sau în cadrul exercitării independente a profesiei sale. În cazul în care cumpărătorul completează comanda cu un număr de identificare sau cu alte informații privind activitatea sa comercială, acesta va fi considerat un cumpărător-antreprenor.
III. Crearea contractului de cumpărare
Prezentarea bunurilor în magazinul online al vânzătorului reprezintă o ofertă de a încheia un contract, sub rezerva epuizării stocurilor sau a pierderii capacității de executare de către vânzător.
Cumpărătorul selectează articolele de bunuri dorite, cantitatea acestora și face clic pe butonul „Adaugă în coș” din cadrul ofertei de bunuri din magazinul online al vânzătorului. Oferta de bunuri este prezentată cumpărătorului în funcție de relevanța căutării sale și în funcție de criteriile pe care le-a introdus în timpul căutării. În cazul în care acesta nu introduce niciun criteriu de selecție, i se oferă produse selectate aleatoriu sau la preț redus. După ce cumpărătorul a finalizat selecția de produse în acest magazin, el face clic pe butonul „Coș” situat în partea de sus a site-ului. Făcând clic pe butonul „Editare conținut coș”, cumpărătorul are posibilitatea de a modifica în continuare comanda (de a elimina articole și de a modifica cantitatea acestora). Cumpărătorul confirmă aceste modificări făcând clic pe butonul „Editare comandă”. Cumpărătorul continuă comanda selectând metoda de expediere și de plată dorită și completând detaliile de livrare și de contact. După completarea tuturor detaliilor, cumpărătorul acceptă termenii și condițiile, politica de reclamații și condițiile de livrare în vigoare la momentul plasării comenzii. O verificare a tuturor datelor introduse este posibilă făcând clic pe butonul „Recapitulare comandă”. În această etapă, cumpărătorul are ultima posibilitate de a identifica și corecta eventualele erori comise în timpul introducerii datelor. Comanda cumpărătorului este finalizată făcând clic pe butonul „Plată obligatorie pentru comandă”. Această comandă constituie o acceptare obligatorie a propunerii de a încheia un contract în sensul din Codul civil.
Vânzătorul va confirma imediat cumpărătorului primirea acestei comenzi. Cu toate acestea, această confirmare nu are niciun efect asupra încheierii contractului de cumpărare în sine. Informațiile furnizate în comandă devin parte a contractului.
Contractul de cumpărare se încheie în momentul livrării comenzii Cumpărătorului către Vânzător.
Contractul de cumpărare încheiat (inclusiv prețul convenit) poate fi modificat sau anulat numai prin acordul părților sau pe baza unor motive prevăzute de lege. Pentru o excepție de la această procedură, vă rugăm să consultați secțiunea „Procedura de comandă”.
Locul de livrare a obiectului contractului de cumpărare - bunuri/servicii este adresa specificată de cumpărător în formularul de înregistrare la plasarea unei comenzi online.
IV. Drepturile și obligațiile vânzătorului și ale cumpărătorului
Vânzătorul este obligat să proceseze o comandă obligatorie, să expedieze bunurile comandate și să le livreze la adresa Cumpărătorului în termenul comunicat Cumpărătorului în e-mailul de confirmare a primirii comenzii.
Vânzătorul are dreptul de a refuza comanda în cazul în care Cumpărătorul nu își îndeplinește în mod repetat obligația de a lua în primire bunurile și de a plăti prețul de achiziție. Vânzătorul are dreptul de a se retrage din contractul de vânzare-cumpărare (comandă obligatorie) în cazul în care executarea devine obiectiv imposibilă (de exemplu, bunurile nu mai sunt produse) și dacă nu convine cu Cumpărătorul asupra unei noi executări. Vânzătorul are, de asemenea, dreptul de a se retrage din contractul de cumpărare în alte situații prevăzute de lege. În cazul în care cumpărătorul a plătit în avans pentru bunurile comandate (prin transfer bancar sau terminal de plată online) și se retrage din contractul de cumpărare din motivele de mai sus, vânzătorul rambursează cumpărătorului întreaga sumă în termen de șapte (7) zile lucrătoare de la primirea retragerii scrise din contractul de cumpărare.
Drepturile și obligațiile cumpărătorului
Cumpărătorul este obligat să furnizeze o adresă corectă și completă la care să fie trimise bunurile comandate. Cumpărătorul este obligat să ridice bunurile comandate și să plătească prețul de achiziție. Cumpărătorul este conștient de prețul final de achiziție atunci când completează comanda înainte ca aceasta să fie trimisă vânzătorului.
Prețuri
Magazinul online afișează întotdeauna prețurile actuale și valabile. Prețurile de achiziție sunt finale, adică includ TVA și orice alte taxe și tarife pe care consumatorul trebuie să le plătească pentru a obține bunurile. Prețurile rămân valabile atât timp cât sunt afișate pe site-ul web al vânzătorului. Prețurile promoționale sunt valabile până la epuizarea stocului atunci când este indicat numărul de bucăți de bunuri promoționale sau pentru o anumită perioadă de timp.
Reducere de preț
Vânzătorul oferă diferite tipuri de reduceri (fidelitate, volum, recomandare către prieteni, RENOME etc.). Fiecare reducere are reguli specifice pentru utilizarea sa. Reducerile acordate nu pot fi combinate sau cumulate. În cazul în care o reducere sau un cupon de reducere este răscumpărat cu încălcarea regulilor de reducere sau cupon de reducere, Vânzătorul are dreptul de a refuza această răscumpărare a reducerii sau a cuponului de reducere. Într-un astfel de caz, Cumpărătorul va fi informat în prealabil de către Vânzător cu privire la acest fapt și i se va oferi posibilitatea de a finaliza comanda fără reducerea sau cuponul aplicat. Regulile și condițiile de aplicare a unei reduceri specifice sunt atașate fie direct la reducere (sub formă de informații), fie printr-un link către site-ul web relevant, care descrie în detaliu regulile de utilizare a reducerilor.
V. Procedura de comandă
Puteți comanda bunuri/servicii în următoarele moduri:
- electronic în magazinul online www.ahifi.ro
- prin telefon la numărul de telefon operat de operatorul de telefonie mobilă O2 +40 376 300 360 (Luni-Vineri, 08:00 - 17:00)
- în persoană, la sediul vânzătorului din CTPark Brno-Líšeň, Trnkova 3140/119g, 628 00 Brno-Líšeň, Republica Cehă (Luni-Vineri, de la 08:00 la 17:00)
- prin e-mail la adresa info@ahifi.ro
Cumpărătorul cumpără bunurile la prețul valabil la momentul comenzii. Cumpărătorul, consumatorul are posibilitatea de a lua cunoștință de prețul total, inclusiv TVA și toate celelalte taxe (combustibil și energie etc.) înainte de a plasa o comandă. Acest preț va fi indicat în comandă și în mesajul de confirmare a primirii comenzii de bunuri. Vânzătorul recomandă Cumpărătorului să efectueze comenzile prin intermediul site-ului de comerț electronic www.ahifi.ro.
Anularea comenzii obligatorii
Cumpărătorul are dreptul de a anula comanda până la momentul ambalării transportului. În cazul în care cumpărătorul nu își îndeplinește obligația de a prelua bunurile fără a se retrage din contract sau refuză să accepte expedierea din cauza deteriorării, acesta este obligat să plătească vânzătorului daunele suferite, în special costurile suportate pentru transportul bunurilor. Clientul este obligat să notifice vânzătorul fie prin e-mail (info@ahifi.ro), fie prin telefon (+40 376 300 360).
VI. Condiții de plată
1. Plata în numerar la primirea mărfurilor / în numerar la livrare
Cumpărătorul plătește bunurile în numerar șoferului companiei de transport sau transportatorului poștal. Cumpărătorul este obligat să aibă pregătită suma necesară, deoarece acest lucru va accelera livrarea transportului. Numerarul poate fi, de asemenea, plătit direct la magazinul fizic.
2. Prin transfer bancar în avans în contul nostru bancar RO10 BREL 0005 6026 0828 0100 (WISE)
Dacă cumpărătorul alege să plătească prin transfer bancar, toate detaliile necesare pentru efectuarea plății vor fi trimise pe adresa sa de e-mail. Înainte de efectuarea plății, este necesar să se aștepte confirmarea personală a comenzii de către vânzător, care va informa cumpărătorul cu privire la disponibilitatea specifică a bunurilor. După ce suma este creditată în contul vânzătorului, transportul este expediat imediat. Cumpărătorul este notificat prin e-mail.
În cazul plății în avans în cont, data livrării poate fi afectată de data plății. Prețul de cumpărare trebuie să fie creditat în contul vânzătorului în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea comenzii. În caz contrar, vânzătorul are dreptul de a se retrage din contract.
3. GOPAY - plata online cu cardul
În cazul în care cumpărătorul alege să plătească cu cardul de credit prin internet, vânzătorul recomandă plata cu cardul numai pentru bunurile care sunt în stoc. Astfel se vor evita problemele inutile legate de anularea plății.
În rezumat, vânzătorul permite următoarele metode de plată:
- plata în numerar la momentul achiziției
- plata în avans prin transfer bancar
- plata online prin intermediul interfeței web GOPAY
- numerar la livrare (numerarul este luat de la client de către transportator - cumpărătorul plătește numerar suplimentar la livrare - vezi Condiții de livrare),
- terminal de plată la sediu
Bunurile rămân proprietatea vânzătorului până la plata integrală a prețului de achiziție, dar riscul de deteriorare a bunurilor este transferat la primirea bunurilor de către cumpărător. Vânzătorul este obligat să respecte prețul de cumpărare al bunurilor, care este indicat în momentul trimiterii comenzii ferme de către consumator.
VII. Condiții de livrare
Înainte de a accepta livrarea, cumpărătorul este obligat să verifice dacă ambalajul și produsul sunt intacte. În cazul oricărei nereguli, vânzătorul nu recomandă cumpărătorului să accepte bunurile. Fiecare transport de produse ale vânzătorului este acoperit cu bandă de protecție cu sigla Ahifi, care trebuie să fie intactă.
La expedierea comenzii, Vânzătorul trimite factura, nota de vânzare (bonul fiscal) electronic la adresa de e-mail specificată în comandă. La cererea cumpărătorului, vânzătorul va trimite documentul în format fizic.
Cumpărătorul poate alege următoarele metode de livrare:
1. Urgent Cargus
Urgent Cargus livrează în mod normal expedierile în termen de 3-5 zile lucrătoare de la expediere. Expedierile care cântăresc până la 31,5 kg pot fi expediate prin Urgent Cargus. Avantajul acestei metode de livrare este că șoferul Urgent Cargus vă va notifica în prealabil prin telefon sau SMS cu privire la timpul de livrare preconizat.
2. Fan Courier / Cargus
3. Packeta - puncte de livrare
Rezolvarea problemelor de livrare
În cazul în care expedierea nu a fost livrată cumpărătorului sau dacă există o problemă cu livrarea acesteia, cumpărătorul poate contacta linia de servicii pentru clienți a vânzătorului la numărul +40 376 300 360 sau la adresa de e-mail info@ahifi.ro.
Alte informații importante
Prețul de expediere este întotdeauna indicat la selectarea metodei de expediere și a metodei de plată și la confirmarea comenzii.
Pentru comenzile cu prețuri mai mari de 700 RON, inclusiv 19% TVA, vânzătorul oferă transport gratuit.
În momentul expedierii transportului, vânzătorul informează cumpărătorul prin e-mail cu privire la expedierea acestuia. La cerere, vânzătorul va furniza cumpărătorului numărul de livrare al transportului.
Cumpărătorul are dreptul de a refuza să accepte un transport care este defectuos - de exemplu, deteriorat sau incomplet. Dacă cumpărătorul acceptă un astfel de transport deteriorat de la transportator, este necesar să descrie deteriorarea în raportul de predare al transportatorului.
Expedierea incompletă sau deteriorată trebuie raportată imediat prin e-mail la info@ahifi.ro, trebuie întocmit un raport de avarie cu transportatorul fără întârzieri nejustificate și trimis prin e-mail sau prin poștă vânzătorului. Nerespectarea acestei proceduri nu privează cumpărătorul de dreptul de a reclama caracterul incomplet sau deteriorarea externă a transportului, ci oferă vânzătorului posibilitatea de a dovedi că nu este responsabil pentru starea transportului.
Vânzătorul expediază numai în România (the seller ships only in Romania).
VIII. Retragerea din contractul de cumpărare
În conformitate cu dispozițiile articolului 1829 alineatul (1) din Codul civil, cumpărătorul - consumator are dreptul de a se retrage din contractul încheiat în acest magazin online fără a oferi niciun motiv și fără nicio penalizare în termen de 14 zile de la primirea prestației. În cazul în care obiectul contractului este livrarea mai multor tipuri de bunuri sau livrarea mai multor părți, perioada de retragere începe de la data primirii ultimei livrări de bunuri. În cazul în care obiectul contractului este o livrare periodică repetată de bunuri, perioada de retragere începe de la data primirii primei livrări de bunuri.
Cumpărătorul-consumatorul trebuie să își exprime voința de a se retrage din contract. Se recomandă să facă acest lucru de preferință sub forma unei trimise prin intermediul de email furnizorului de servicii poștale la adresa sediului social al vânzătorului:
Ahifi, s.r.o.
Trnkova 3140/119g
Brno
Cod poștal: 628 00
Republica Cehă
Această metodă facilitează dovedirea faptului că acțiunea legală de anulare a contractului a fost întreprinsă. Cumpărătorul-consumator își poate exprima voința de a se retrage din contract și în alte moduri, de exemplu prin e-mail la adresa: info@ahifi.ro sau telefonic la numărul de telefon: +40 376 300 360.
Cumpărătorul-consumator este obligat să își exprime intenția de a se retrage din contract. Vânzătorul recomandă cumpărătorului să utilizeze sistemul de reclamație privind retragerea disponibil la adresa https://www.ahifi.ro/reklamace/.
Se recomandă să trimiteți retragerea împreună cu o scrisoare de însoțire și cu motivul retragerii, în cazul în care vă retrageți dintr-un motiv specific. De asemenea, vă solicităm să furnizați numărul chitanței de cumpărare și să ne spuneți dacă fondurile vor fi rambursate într-un cont bancar după retragere (caz în care vă rugăm să furnizați numărul contului) sau în numerar, sau dacă vor fi utilizate pentru alte achiziții. În cazul în care aceste informații nu sunt furnizate, toate fondurile vor fi rambursate în același mod în care au fost primite de comerciant.
Cumpărătorul consumator poate, de asemenea, să utilizeze formularul de retragere disponibil la www.ahifi.ro, dar nu este obligat să facă acest lucru. Vânzătorul este obligat să confirme cumpărătorului primirea sa sub formă de text, fără întârzieri nejustificate. Este suficient să trimiteți retragerea către vânzător în termen de 14 zile.
Cumpărătorul are dreptul de a se retrage și în cazul încălcării dreptului său prin practici comerciale neloiale. Drepturile cumpărătorului care decurg din executarea defectuoasă sunt reglementate de reglementările general obligatorii aplicabile din Codul civil privind protecția consumatorilor.
Cumpărătorul-consumator este obligat să trimită bunurile înapoi vânzătorului sau să le predea acestuia la adresa:
Ahifi, sro
CTPark Brno Líšeň
Trnkova 3140/119g (vis-a-vis de Rohlik.cz)
628 00 Brno-Líšeň
Republica Cehă
Termenul se consideră îndeplinit dacă cumpărătorul-consumator trimite înapoi bunurile înainte de expirarea a 14 zile.
În cazul în care cumpărătorul-consumator se retrage din contract, vânzătorul îi va returna fără întârzieri nejustificate, în cel mult 14 zile de la ziua în care cumpărătorul-consumator s-a retras din contract, toate plățile primite de la cumpărător-consumator, inclusiv livrarea, costuri și prețuri în ramburs. În cazul în care cumpărătorul-consumator a ales o altă metodă de livrare decât cea mai ieftină oferită de vânzător, vânzătorul îi va rambursa costurile numai în cuantumul prețului celei mai ieftine metode de livrare.
Pentru returnarea plăților, vânzătorul va folosi același mijloc de plată pe care cumpărătorul-consumator a folosit pentru a plăti prețul de cumpărare, cu excepția cazului în care cumpărătorul-consumator specifică în mod explicit o altă metodă sau dacă nu este posibilă utilizarea aceluiași mijloc de plată din cauza natura problemei (ramburs la livrare, terminal la sediu, interfata internet a bancii).
Vânzătorul nu este obligat să restituie cumpărătorului înainte ca cumpărătorul-consumator să-i predea bunurile sau până când cumpărătorul-consumatorul dovedește că a trimis bunurile înapoi, oricare dintre acestea survine mai întâi.
Cumpărătorul-consumator returnează bunurile complete, cu documentația completă, și mai ales nedeteriorate, curate, dacă este posibil inclusiv ambalajul original, în starea și valoarea în care a primit marfa. Nerespectarea acestor condiții nu are însă niciun efect asupra dreptului consumatorului de a se retrage din contract. Cu toate acestea, vânzătorul are dreptul de a pretinde față de cumpărător o reducere a valorii bunurilor returnate. Cumpărătorul-consumator este răspunzător numai pentru scăderea valorii bunurilor ca urmare a manipulării acestor bunuri într-un alt mod decât cel necesar pentru a se familiariza cu natura și proprietățile bunurilor, inclusiv cu funcționalitatea acestora.
Cumpărătorul-consumator este obligat să plătească o parte proporțională din preț în cazul retragerii din contract, al cărui obiect este prestarea de servicii și a cărui executare a început deja înainte de expirarea perioadei de retragere, la cererea expresă a cumpărătorului-consumator. Consumatorul nu se poate retrage din contractele menționate în Codul civil.
Vânzătorul avertizează în mod expres că consumatorul nu este, conform Codul civil îndreptățit să se retragă din contractul de furnizare a bunurilor care au fost modificate conform dorințelor consumatorului sau pentru persoana acestuia.
- conform Codul civil, nu este posibilă retragerea din contractul de prestare de servicii, dacă acestea au fost îndeplinite cu acordul său expres prealabil înainte de expirarea termenului de retragere din contract.
Retragerea din contract de către cumpărătorul care este antreprenorÎn cazul în care cumpărătorul este un întreprinzător, vânzătorul poate conveni cu cumpărătorul să se retragă din contract, în funcție de starea bunurilor returnate, de pierderea garanției și de prețul curent al bunurilor returnate. Starea bunurilor este evaluată de vânzător. În cazul în care nu se ajunge la un acord în condiții acceptabile pentru ambele părți, bunurile vor fi returnate pe cheltuiala vânzătorului. Vânzătorul are dreptul de a factura cumpărătorului orice costuri suplimentare suportate.
IX. Garanție și reclamații
În cazul în care cumpărătorul este un antreprenor, termenii revendicării (de exemplu, domeniul de aplicare, metoda și condițiile de exercitare a drepturilor în temeiul garanției de calitate) sunt reglementate în special de dispozițiile generale privind drepturile de executare defectuoasă, în special în conformitate cu Codul civil, alte reglementări general obligatorii și prezenții Termeni și condiții.
Vânzătorul oferă cumpărătorului - un antreprenor, în conformitate cu Codul civil, o garanție pentru calitatea mărfurilor. Perioada de garantie este de 12 luni si incepe din ziua primirii marfii. În plus, în conformitate cu Codul civil, Vânzătorul este, de asemenea, răspunzător față de cumpărător-întreprinzător pentru un defect pe care articolul îl are în momentul transferului riscului de deteriorare a articolului, chiar dacă acesta devine evident doar mai tarziu. El este responsabil și pentru un defect apărut ulterior, pe care vânzătorul l-a cauzat prin încălcarea obligației sale.
Oferirea unei garanții de calitate are ca efect și menționarea perioadei de garanție sau a perioadei de utilizare a articolului pe ambalaj sau în reclamă.
În cazul în care cumpărătorul este o persoană care nu este întreprinzător, termenii revendicării (și anume domeniul de aplicare, modul și condițiile de exercitare a drepturilor care decurg din performanța defectuoasă și din garanția de calitate) sunt reglementate în special de dispozițiile din Codul civil, de acești termeni și condiții și de procedura de revendicare, care face parte integrantă din acești termeni și condiții și este disponibilă la https://www.ahifi.ro/procedura-de-reclama-ii-la-magazinul-ahifi-cz/. În cazul în care o anumită chestiune nu este reglementată de dispozițiile menționate anterior, de prezentele condiții sau de procedura de reclamații, se aplică dispozițiile generale privind drepturile de executare defectuoasă din Codul civil.
În conformitate cu Codul civil, cumpărătorul-non-antreprenor are dreptul de a exercita drepturi de răspundere pentru defectele care apar în bunurile de larg consum în termen de 24 de luni de la primire.
În cazul în care cumpărătorul primește alte bunuri decât cele comandate, cumpărătorul trimite bunurile înapoi vânzătorului, de preferință în ambalajul original și cel puțin o copie a bonului de livrare și precizează motivul returnării mărfurilor. Vânzătorul trimite apoi bunurile comandate cumpărătorului. Vânzătorul suportă costurile de livrare către vânzător a altor bunuri decât cele comandate și de livrarea bunurilor comandate corect către cumpărător. Livrarea altor bunuri decât cele comandate este considerată defectuoasă.
Atunci când trimite mărfurile înapoi vânzătorului din orice motiv, cumpărătorul este obligat să aleagă un pachet potrivit pentru expediere și să ambaleze corespunzător transportul, astfel încât bunurile să nu fie deteriorate.
Cumpărătorul-consumator este obligat să informeze furnizorul despre intenția sa de a depune o reclamație. Vânzătorul recomandă Cumpărătorului să utilizeze sistemul de tratare a reclamațiilor, care este disponibil la următorul link https://www.ahifi.ro/reklamace/.
O reglementare mai detaliată a sferei, metodei și condițiilor reclamațiilor cu privire la defectele produsului și exercitarea drepturilor cumpărătorului-non-antreprenor din cauza performanței defectuoase este cuprinsă în procedura de reclamație a Vânzătorului disponibilă pe site-ul https://www.ahifi.ro/procedura-de-reclama-ii-la-magazinul-ahifi-cz/
X. Protecția datelor cu caracter personal în temeiul GDPR
Prin faptul că vă dați consimțământul pentru prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal, sunteți de acord cu prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal de către Ahifi, s.r.o., cu sediul pe sttrada Trnkova 3140/119g, Brno, 628 00, Republica Cehă, ID: 06597840, înregistrată în Registrul Comerțului ținut de Tribunalul Regional din Brno, în secțiunea C, dosarul 102776 (denumit în continuare „administrator”) a prelucrat datele dumneavoastră cu caracter personal în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 (GDPR) privind protecția datelor cu caracter personal.
Datele cu caracter personal care vor fi colectate și prelucrate în continuare includ:
Numele și prenumele
Numele companiei
adresa de domiciliu sau sediul societatii
Adresa de e-mail
număr de telefon
numarul contului bancar
Prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal în principal în scopuri comerciale și de marketing. Dacă achiziționați un produs sau serviciu de la noi, procesăm informațiile dvs. de contact pe care le introduceți în formularul de comandă. Aceste date sunt necesare pentru prelucrarea acesteia, dar și pentru reclamațiile ulterioare, operațiunile contabile și emiterea unui document fiscal. După procesarea comenzii, transmitem datele dumneavoastră către transportatorul selectat, care va livra expedierea la adresa selectată. Dacă ne dați consimțământul, prelucrăm și datele dumneavoastră cu caracter personal în scopuri de marketing, în special e-mailul dumneavoastră. Vă vom trimite informații despre serviciile noastre, evenimente, știri etc.. Vă puteți dezabona oricând de la newsletter, în caz contrar vom păstra aceste informații maxim 3 ani.
Datele personale vor fi prelucrate manual și automat. Angajații autorizați și următorii procesatori pot avea acces la datele personale:
Shean s.r.o., cu sediul pe strada Svitavská 500, 678 01 Blansko, Republica Cehă, numărul ID 26768479, înregistrată în Registrul Comerțului ținut de Tribunalul Regional din Brno în secțiunea C, dosar 48866, ca furnizor de servicii de marketing și service site.
Internetovy prodej s.r.o., cu sediul pe strada Svitavská 500, 678 01 Blansko, Republica Cehă, ID 28321758, înregistrată în Registrul Comerțului ținut de Tribunalul Regional din Brno în secțiunea C, dosar 61166, ca furnizor de servicii web.
Beinspired, s.r.o., cu sediul pe strada Nové sady 988/2, Brno, Republica Cehă, ID 05711959, înregistrată la Tribunalul Regional din Brno, secția C, dosar 97429, ca furnizor de servicii de marketing.
ONEsolution s.r.o., cu sediul pe strada Cejl 82/58, Zábrdovice, 602 00 Brno, Republica Cehă, înregistrată la Registrul Comerțului, Tribunalul Regional din Brno, secția C, insert 53686. Societatea este înregistrată la Oficiul pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal, numărul de înregistrare 30947. Aceasta ne furnizează servicii de gestionare a domeniului și a e-mailului.
PPL CZ, s.r.o., cu sediul la K Borovému 99, Jažlovice, 251 01, Říčany, Republica Cehă, dosar nr.: C 105858 la Tribunalul de grefă din Praga ca prestator de servicii de expediere.
Česká pošta, s.p., cu sediul la Politických věňů 909/4, 225 99 Praga 1, Republica Cehă, ID: 47114983 ca furnizor de servicii de expediere.
Zásilkovna, s.r.o., cu sediul la Na Hřebenech II 1718/8, 140 00 Praga 4, Republica Cehă, ID companie: 24299162, număr dosar: C 193628 înregistrată la Tribunalul Municipal din Praga, ca furnizor de servicii de expediere.
Josef Jandek, cu sediul la Záhumní 1045/10, 624 00, Brno – Komín, Republica Cehă, numărul ID 76067815, în calitate de contabil și consilier fiscal.
Alternativ, alte companii ale căror servicii nu sunt încă folosite de administrator.
Prin prelucrarea sus-menționată a datelor cu caracter personal enumerate, vă dați consimțământul explicit și informat, pe care îl puteți retrage în orice moment. De exemplu, este suficient să trimiteți un e-mail la adresa info@ahifi.ro, sau o scrisoare la adresa companiei Ahifi, s.r.o., Trnkova 3140/119g, Brno, 628 00, Republica Cehă. Clienții înregistrați pot revoca acest consimțământ direct în administrația magazinului electronic. Conform regulamentului GDPR menționat anterior privind protecția datelor cu caracter personal, aveți și dreptul de a:
Solicitați de la noi rapoarte despre modul în care vă prelucrăm datele personale.
Solicitați de la noi o explicație a motivului pentru care prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal.
Solicitați acces la aceste date pe care le puteți corecta sau actualiza.
Solicitați-ne să vă ștergem datele personale.
Contactați-ne sau Oficiul pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal dacă aveți îndoieli cu privire la respectarea de către noi a obligațiilor privind prelucrarea datelor cu caracter personal.
XI. Soluționarea extrajudiciară a litigiilor, autoritatea de supraveghere
Dacă este posibil, vânzătorul rezolvă litigiile cu cumpărătorul - consumator pe cale amiabilă. În acest scop, acesta are dreptul să contacteze Asociația pentru Protecția Consumatorului cu o cerere de consiliere și ajutor pentru consumatori la soluționarea extrajudiciară a unui litigiu cu un cumpărător-consumator.
Autoritatea cehă de inspecție a comerțului, Inspectoratul central de soluționare alternativă a litigiilor în materie de consum, Štěpánská 15, 120 00 Praga 2, e‑mail: adr@coi.cz, site web: https://www.coi.cz/informace‑o‑adr/ este competentă pentru soluționarea extrajudiciară a litigiilor de consum care decurg din contractul de vânzare‑cumpărare. Platforma online de soluționare a litigiilor aflată la adresa http://ec.europa.eu/consumers/odr poate fi utilizată pentru a soluționa litigiile dintre vânzător și cumpărător în temeiul contractului de vânzare‑cumpărare.
Centrul European al Consumatorilor din Republica Cehă, situat la adresa Štěpánská 567/15, 120 00 Praga 2, adresa web: http://www.evropskyspotrebitel.cz este punctul de contact în temeiul Regulamentului (UE) nr. 524/2013 al Parlamentului European și al Consiliului din 21 mai 2013 privind soluționarea online a litigiilor în materie de consum și de modificare a Regulamentului (CE) nr. 2006/2004 și a Directivei 2009/22/CE (Regulamentul privind soluționarea online a litigiilor în materie de consum).
O soluționare extrajudiciară a unui litigiu de consum se inițiază la cererea consumatorului. Consumatorul poate depune o propunere la Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor în termen de cel mult 1 an din ziua în care și-a exercitat dreptul, care face obiectul litigiului, cu vânzătorul pentru prima dată. Un consumator poate înceta participarea prin soluționarea extrajudiciară a unui litigiu de consum în orice stadiu.
Inițierea unei soluționări extrajudiciare a unui litigiu de consum nu afectează dreptul părților la litigiu de a solicita protecția drepturilor și intereselor lor legitime prin intermediul instanțelor de judecată.
Soluționarea extrajudiciară a litigiilor de consum este gratuită. Costurile asociate soluționării extrajudiciare a litigiilor de consum sunt suportate de părți. Cumpărătorul-consumatorul poate, de asemenea, să depună o plângere prin intermediul platformei alternative de soluționare a litigiilor la platforma europeană SOL, care este disponibilă online la adresa: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home2.show.
Vânzătorul și cumpărătorul-consumator se angajează să ofere cooperarea necesară în cazul unei soluționări extrajudiciare a unui litigiu în temeiul prezentului articol.
XII. Dispoziții finale
Prin confirmarea comenzii, Cumpărătorul este de acord că a citit prezentele TCG și formularea acestora, împreună cu Procedura de reclamații și Termenii și condițiile de livrare, cu termenii și condițiile bunurilor comandate care fac parte integrantă din acestea, și că este de acord cu acestea, în formularea valabilă și în vigoare la momentul trimiterii comenzii obligatorii. Contractele încheiate între vânzător și cumpărător sunt reglementate pe toată durata lor de versiunea termenilor și condițiilor și a procedurii de soluționare a reclamațiilor în vigoare la momentul încheierii contractului.
TCG , inclusiv procedura de soluționare a reclamațiilor și condițiile de livrare, sunt disponibile pe site-ul web al vânzătorului și pot fi arhivate și reproduse de cumpărător.
Vânzătorul se angajează să soluționeze litigiile cu Cumpărătorii - consumatori cât mai amiabil posibil, ținând cont de poziția consumatorului ca parte mai slabă. În acest scop, cumpărătorul are dreptul de a contacta Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor cu o cerere de consiliere a consumatorilor și de soluționare a oricărui litigiu. De asemenea, vânzătorul se angajează să ofere asistența necesară în cazul în care SOS-Asociace, z.s. este contactată de un cumpărător-consumator cu o cerere de soluționare a unui litigiu cu antreprenorul.
Legea decisivă pentru soluționarea litigiilor dintre vânzător și cumpărător este legea cehă. Competența de a soluționa aceste dispute este dată instanțelor din România. Părțile se obligă să nu excludă competența instanțelor generale prin încheierea unei convenții de arbitraj.
Aceste TCG, inclusiv procedura de reclamații și condițiile de livrare, sunt valabile și în vigoare de la 1 ianuarie 2023. Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica TCG fără notificare prealabilă. Modificările ulterioare ale TCG nu afectează contractele deja încheiate.
Toate relațiile contractuale încheiate vor fi guvernate de legea din România.
Puteți descărca termenii și condițiile generale de aici.