Termenii și condițiile generale ale magazinului online www.ahifi.ro

I. Dispoziții de bază

Acești Termeni și Condiții Generale (denumite în continuare și „T&C”) se aplică achizițiilor din magazinul online www.ahifi.ro, operat de Ahifi, s.r.o. cu sediul comercial la Trnkova 3140/119g, 628 00, Brno - Nový Lískovec, numărul de identificare : 06597840.

Dacă este necesar, vânzătorul poate fi contactat:

1) Prin poștă la adresa de livrare:

Ahifi, sro
CTPark Brno Líšeň
Trnkova 3140/119g
628 00 Brno-Líšeň

2) Prin adresa de email: info@ahifi.ro

3) Telefon pentru tariful de bază pentru apeluri la numărul: +40 376 300 360 (luni-vineri, 08:00 - 17:00)

4) Contactul personal este posibil la unitate:

Ahifi, sro
CTPark Brno Líšeň
Trnkova 3140/119g
628 00 Brno-Líšeň

Acești Termeni și Condiții Generale definesc și precizează mai îndeaproape drepturile și obligațiile dintre părțile contractante ale contractului de cumpărare, atunci când pe de o parte există vânzătorul, care este proprietarul și operatorul magazinului online www.ahifi.ro - the firma Ahifi, s.r.o., iar pe de altă parte există cumpărătorul, care este client al magazinului online www.ahifi.ro.

Toate relațiile contractuale încheiate sunt guvernate de sistemul juridic al Republicii Cehe. Relațiile care nu sunt reglementate de acești Termeni și Condiții Generale sunt reglementate în special de Legea nr. 89/2012 Coll., Codul civil cu modificările ulterioare (denumit în continuare „Codul civil”).

În cazul în care partea contractantă este un cumpărător-consumator, relațiile nereglementate de acești termeni și condiții sunt guvernate de, pe lângă dispozițiile generale ale Codului civil privind cumpărarea, și dispoziții privind obligațiile din contractele încheiate cu consumatorii (§ 1810 - § 1867). din Codul civil), dispoziții privind vânzarea de bunuri către consumatori (§ 2158 - § 2174 din Codul civil) și Legea nr. 634/1992 Coll., privind protecția consumatorului, în versiunea valabilă și efectivă.

La cumpărăturile în magazinul online www.ahifi.ro se încheie doar contracte cu prestație unică (livrare de mărfuri, prestare serviciu unic) și, prin urmare, nu se încheie contracte pe perioadă determinată sau nedeterminată.

La achiziționarea din magazinul online www.ahifi.ro se încheie doar contractele în limba cehă, pentru a încheia un contract în alte limbi puteți folosi mijloace de comunicare individuală (de exemplu, telefon, e-mail). Pentru nevoile cumpărătorului, contractul poate fi tradus într-o limbă străină. În cazul în care interpretarea contractului într-o limbă străină intră în conflict cu interpretarea contractului în limba cehă, se aplică interpretarea contractului în limba cehă.

Cumpărătorul este de acord să folosească mijloace de comunicare la distanță la încheierea contractului de cumpărare. Costurile suportate de cumpărător la utilizarea mijloacelor de comunicare la distanță în legătură cu încheierea contractului de cumpărare (costuri de conectare la internet, costuri de apeluri telefonice) sunt suportate de către cumpărător însuși.

Costurile utilizării mijloacelor de comunicare la distanță (telefon, internet etc.) pentru plasarea unei comenzi sunt normale, în funcție de tariful serviciilor de telecomunicații utilizate de cumpărător.

II. Definiții

Un contract de consum este un contract încheiat între un antreprenor și un consumator.

Vânzătorul este un antreprenor, adică o persoană care desfășoară în mod independent o activitate lucrativă pe cont propriu și pe răspunderea sa într-un comerț sau într-o manieră similară, cu intenția de a face acest lucru în mod consecvent pentru a obține profit.

Clientul magazinului nostru online este cumpărătorul. Cumpărător este orice persoană fizică sau juridică care încheie contracte cu vânzătorul în acest magazin online sau se ocupă cu acesta în orice alt mod. Datorita reglementarii valabile si eficiente se face distinctia intre cumparator-consumator si cumparator-antreprenor.

Cumpărător - consumator este orice persoană care, în afara sferei activității sale de afaceri sau a exercitării independente a profesiei, încheie un contract cu un antreprenor sau se ocupă cu acesta în orice alt mod.

Cumpărător - întreprinzător este o persoană care încheie contracte legate de propria afacere, producție sau activități similare sau în exercitarea independentă a profesiei sale. În cazul în care cumpărătorul completează în comandă un număr de identificare sau alte informații despre activitatea sa de afaceri, acesta va fi considerat cumpărător-antreprenor.

III. Intocmirea unui contract de cumparare

Prezentarea mărfurilor în magazinul online al vânzătorului este condiționată de indicarea prețului mărfurilor ca ofertă de încheiere a unui contract, sub rezerva epuizării stocurilor sau pierderii capacității de prestare a vânzătorului.

Cumpărătorul selectează articolele de mărfuri necesare, cantitatea acestora și dă clic pe butonul „Adaugă în coș” din cadrul ofertei de mărfuri din magazinul online al vânzătorului. Oferta de bunuri este prezentată cumpărătorului în funcție de relevanța căutării sale și în funcție de criteriile introduse în timpul căutării. Dacă nu introduce niciunul dintre criteriile de selecție, i se oferă produse selectate aleatoriu sau cu reducere. După finalizarea selecției mărfurilor din acest magazin, cumpărătorul face clic pe butonul „Coș de cumpărături” aflat în partea de sus a site-ului. Făcând clic pe butonul „Editați conținutul coșului”, cumpărătorul are opțiunea de a edita în continuare comanda (elimina articolele și modifica cantitatea acestora). Cumpărătorul confirmă aceste modificări făcând clic pe butonul „Modificați comanda”. Cumpărătorul continuă comanda alegând modalitatea de transport și plată dorită și completând datele de livrare și de contact. După completarea tuturor datelor, cumpărătorul își exprimă acordul față de termenii și condițiile, procedura de reclamații și termenii de livrare în versiunea în vigoare la momentul plasării comenzii. Toate datele introduse pot fi verificate făcând clic pe butonul „Rezumat comandă”. În această etapă, cumpărătorul are ultima șansă de a afla și corecta erorile apărute în timpul introducerii datelor. Comanda cumpărătorului este finalizată făcând clic pe butonul „Comandă care efectuează plata”. Acest ordin este o acceptare obligatorie a propunerii de încheiere a unui contract în sensul § 1732 paragraful 2 din Codul civil.

Vânzătorul va confirma imediat cumpărătorului primirea acestei comenzi. Cu toate acestea, această confirmare nu are niciun efect asupra încheierii contractului de cumpărare în sine. Datele specificate în comandă devin parte a contractului.

Contractul de cumpărare este creat atunci când comanda cumpărătorului este livrată vânzătorului.

Contractul de cumpărare încheiat (inclusiv prețul convenit) poate fi modificat sau anulat numai în baza acordului părților contractante sau în temeiul motivelor date de lege. Pentru o excepție de la această procedură, vă rugăm să consultați secțiunea „Procedura de comandă”.

Locul de livrare a obiectului contractului de cumpărare - bunuri/servicii este adresa indicată de cumpărător în formularul de înregistrare la plasarea unei comenzi online.

IV. Drepturile și obligațiile vânzătorului și cumpărătorului

Vânzătorul are obligația de a procesa comanda obligatorie, de a trimite bunurile comandate și de a le livra la adresa cumpărătorului în termenul limită pe care acesta îl va informa pe cumpărător în e-mailul de confirmare a primirii comenzii.

Vânzătorul are dreptul de a respinge comanda în cazul în care cumpărătorul nu își îndeplinește în mod repetat obligația de a ridica bunurile și de a plăti prețul de cumpărare. Vânzătorul are dreptul de a se retrage din contractul de cumpărare (comanda obligatorie) dacă executarea devine obiectiv imposibilă (de exemplu, bunurile nu mai sunt produse) și dacă cumpărătorul nu este de acord cu o nouă prestare. Vânzătorul are dreptul de a se retrage din contractul de cumpărare și în alte situații prevăzute de lege. În cazul în care cumpărătorul a plătit în avans bunurile comandate (fără numerar prin transfer bancar sau printr-un terminal de plată online) și se retrage din contractul de cumpărare din motivele menționate mai sus, vânzătorul va returna cumpărătorului întreaga sumă nr. mai târziu de șapte (7) zile lucrătoare de la livrarea retragerii scrise din contractul de cumpărare.

Drepturile și obligațiile cumpărătorului

Cumpărătorul este obligat să indice adresa corectă și completă la care urmează să fie trimise bunurile comandate. Cumpărătorul este obligat să ridice bunurile comandate și să plătească prețul de achiziție. Cumpărătorul este de acord cu prețul final de achiziție la completarea comenzii chiar înainte ca aceasta să fie trimisă vânzătorului.

Preturi

Prețurile actuale și valabile sunt întotdeauna afișate în magazinul online. Prețurile de achiziție sunt finale, adică includ TVA, sau toate celelalte taxe și taxe pe care consumatorul trebuie să le plătească pentru a obține bunurile. Prețurile rămân valabile atâta timp cât sunt afișate pe site-ul vânzătorului. Prețurile promoționale sunt valabile până la epuizarea stocului la specificarea numărului de articole promoționale sau pentru o anumită perioadă de timp.

Reducere

Vânzătorul oferă diverse tipuri de reduceri (fidelitate, volum, recomandare, RENOME etc.). Fiecare reducere are reguli specifice de utilizare. Reducerile oferite nu pot fi cumulate și cumulate. În cazul în care se aplică un cupon de reducere sau de reducere cu încălcarea regulilor cuponului de reducere sau de reducere dat, vânzătorul are dreptul de a refuza aplicarea cuponului de reducere sau de reducere. Într-un astfel de caz, cumpărătorul va fi informat de către vânzător despre acest fapt în prealabil și i se va oferi posibilitatea de a finaliza comanda fără această reducere sau cuponul aplicat. Regulile și condițiile pentru aplicarea unei anumite reduceri sunt atașate fie direct reducerii (sub formă de informații), fie reducerea conține un link către site-ul web relevant, care descrie regulile de utilizare a reducerilor în detaliu.

V. Procedura de comandă

Puteți comanda bunuri/servicii în următoarele moduri:

- electronic în magazinul online www.ahifi.ro
- telefonic la numărul de telefon operat de operatorul de telefonie mobilă O2 607 38 38 38 (luni-vineri, 08:00 - 17:00)
- în persoană la sediul vânzătorului la CTPark Brno-Líšeň, Trnkova 3140/119g, 628 00 Brno-Líšeň (luni-vineri, 08:00 - 17:00)
- prin e-mail la objednavky@ahifi.ro

Cumparatorul cumpara marfa la pretul valabil la momentul comenzii. Cumpărătorul, consumatorul are posibilitatea de a se familiariza cu prețul total inclusiv TVA și toate celelalte taxe (PHE, etc.) înainte de plasarea comenzii. Acest preț va fi menționat în comandă și în mesajul care confirmă primirea comenzii de marfă. Vânzătorul recomandă cumpărătorului să plaseze comenzi prin intermediul magazinului electronic de la www.ahifi.ro.

Anularea comenzii obligatorii

Cumpărătorul are dreptul de a anula comanda până în momentul ambalării transportului. În situația în care cumpărătorul nu își îndeplinește obligația de a ridica mărfurile fără a se retrage din contract, sau fără a refuza preluarea transportului din cauza deteriorarii acesteia, acesta este obligat să ramburseze vânzătorului prejudiciul rezultat, în special costurile. suportate pentru transportul mărfurilor. Clientul este obligat să notifice acest fapt fie prin e-mail (info@ahifi.ro), fie prin telefon (607 383838).

VI. Termeni de plată

1. Plata in numerar la primirea marfii / ramburs la livrare

Cumpărătorul plătește marfa în numerar șoferului companiei de transport sau poștașului. Cumpărătorul este obligat să aibă pregătită suma necesară, deoarece aceasta va grăbi livrarea transportului. Puteți plăti și în numerar direct la magazinul fizic.

2. Prin transfer în avans în contul nostru bancar 479952002/5500 (RB)

În cazul în care cumpărătorul alege să plătească prin transfer bancar, toate informațiile necesare efectuării plății vor fi trimise automat pe adresa sa de e-mail. Înainte de efectuarea plății, este necesar să așteptați confirmarea personală a comenzii de către vânzător, care va informa cumpărătorul despre disponibilitatea specifică a mărfurilor. După ce suma este creditată în contul vânzătorului, transportul este expediat imediat. Cumpărătorul este informat despre toate prin e-mail.

La plata în avans în cont, data livrării poate fi afectată de data decontării plății. Prețul de achiziție trebuie creditat în contul vânzătorului în cel mult 14 zile lucrătoare de la primirea comenzii. În caz contrar, vânzătorul are dreptul de a se retrage din contract.

3. GOPAY - plata online cu cardul

În cazul în care cumpărătorul alege să plătească cu un card de plată prin Internet, vânzătorul recomandă plata cu cardul numai pentru bunurile aflate în stoc. Economisiți-vă bătălia inutilă de a trebui să anulați o plată.

Pe scurt, vânzătorul permite următoarele metode de plată:

- plata in numerar la achizitie
- plata in avans prin transfer bancar
- plata online prin interfata de internet GOPAY
- ramburs la livrarea mărfii (numerar este preluat de la client de către transportator - cumpărătorul plătește și așa-numitul ramburs - vezi condițiile de livrare),
terminalul de plată la unitate

Bunurile rămân în posesia vânzătorului până la plata integrală a prețului de cumpărare, dar riscul de deteriorare a mărfii trece de îndată ce cumpărătorul preia marfa. Vânzătorul este obligat să respecte prețul de cumpărare al bunurilor, care este indicat în momentul trimiterii comenzii obligatorii de către consumator.

VII. Termeni de livrare

Înainte de a accepta expedierea, cumpărătorul este obligat să verifice dacă ambalajul și produsul sunt intacte. În cazul oricărei discrepanțe, vânzătorul nu recomandă cumpărătorului să accepte bunurile. Fiecare transport al vânzătorului este acoperit cu bandă de protecție cu sigla Ahifi, care trebuie să fie intactă.

La expedierea comenzii, vanzatorul trimite factura, vanzari (document fiscal) electronic la adresa de email specificata in comanda. La cererea cumpărătorului, vânzătorul trimite documentul fizic.

Cumpărătorul poate alege următoarele metode de livrare:

1. Pachet la îndemână / la oficiul poștal / Balíkovna - Poșta Cehă

Česká pošta garantează livrarea coletului în următoarea zi lucrătoare după ziua expedierii. In cazul in care livratorul nu ajunge la cumparator la locul de livrare la prima incercare, transportul va fi depozitat la cel mai apropiat oficiu postal timp de 5 zile lucratoare. Livrările cu o greutate totală de până la 30 kg pot fi trimise prin coletul Poșta Cehă.

2. Pachet PPL / Parcelshop

PPL livrează expedierile în ziua lucrătoare următoare zilei în care sunt expediate. Livrările cu o greutate de până la 50 kg pot fi trimise prin PPL. Livrarea are loc în zilele lucrătoare de la 09:00 la 18:00. In cazul in care cumparatorul nu este contactat de curierul PPL la destinatie la prima incercare de livrare, acesta va lasa un aviz in cutia postala si va livra coletul cumparatorului in urmatoarea zi lucratoare. Avantajul acestei metode de livrare este că șoferul PPL va anunța în prealabil timpul de livrare estimat prin telefon sau prin SMS.

3. Colectare personală a bunurilor la magazinul Ahifi

Marfa poate fi ridicată personal la adresa vânzătorului CTPark Brno-Líšeň, Trnkova 3140/119g, 628 00 Brno. Vânzătorul le cere clienților să aștepte mereu mesajul de e-mail că mărfurile sunt gata pentru colectarea personală. Plata este posibila in numerar, in avans in cont sau prin card de credit. O parcare mare este disponibilă pentru clienții vânzătorului chiar lângă magazin. Doar cumparatorul poate prelua marfa. Pentru a îndeplini contractul de cumpărare, această persoană trebuie să se identifice, de exemplu, cu o carte de identitate valabilă sau un pașaport valabil, în baza solicitării vânzătorului.

4. Oficiu postal - puncte de livrare

Puteți folosi și punctele de livrare ale Oficiului Poștal.

Rezolvarea problemelor de livrare

Dacă transportul nu a fost livrat cumpărătorului sau a existat o problemă cu livrarea acesteia, cumpărătorul poate contacta linia de asistență pentru clienți a vânzătorului la 607 383 838 sau e-mail info@ahifi.ro.

Alte informații importante

Pretul de transport este intotdeauna indicat la selectarea metodei de livrare si a metodei de plata si confirmarea comenzii.

Pentru comenzi de peste 2.000 CZK incl. 21% TVA este oferit de vânzător gratuit.

În momentul expedierii expedierii, vânzătorul informează cumpărătorul despre expedierea acesteia prin e-mail. La cerere, vânzătorul va informa cumpărătorul cu privire la numărul de referință al expedierii.

Prețul de transport este guvernat de lista de prețuri curentă din ziua executării ordinului obligatoriu. În cazul în care mărfurile nu sunt livrate cumpărătorului din motive imputabile vânzătorului în termen de două (2) zile lucrătoare (dacă sunt îndeplinite condițiile și după ce au fost întreprinse toate măsurile necesare de către cumpărător, în special plata în avans, dacă acest formular este ales), cumpărătorul are dreptul de a se retrage din contract (aceasta nu îi afectează celelalte drepturi, cum ar fi dreptul la despăgubiri pentru daune).

Cumpărătorul are dreptul de a refuza acceptarea unui transport care este defecte - de exemplu, deteriorat sau incomplet. În cazul în care cumpărătorul preia transportul deteriorat de la transportator, este necesar să se descrie deteriorarea în procesul-verbal de predare al transportatorului.

O expediere incompletă sau deteriorată trebuie raportată imediat prin e-mail la adresa info@ahifi.ro, un raport de deteriorare trebuie întocmit cu transportatorul fără întârzieri nejustificate și trimis vânzătorului prin e-mail sau poștă. Nerespectarea acestei proceduri nu îl privează pe cumpărător de dreptul de a se plânge cu privire la incompletitudinea sau deteriorarea externă a transportului, dar oferă vânzătorului posibilitatea de a dovedi că nu este responsabil pentru această condiție a expedierii.

Vânzătorul livrează numai în Republica Cehă (vânzătorul livrează numai în Republica Cehă). Dacă sunteți din Slovacia, comandați pe www.ahifi.sk .

VIII. Retragerea din contractul de cumpărare

În conformitate cu § 1829, paragraful 1 din Codul civil, cumpărătorul - consumator are dreptul de a se retrage din contractul încheiat în acest magazin online fără a indica un motiv și fără nicio penalitate în termen de 14 zile de la preluarea prestației. În cazul în care obiectul contractului este livrarea mai multor tipuri de bunuri sau livrarea mai multor piese, perioada de retragere curge de la data acceptării ultimei livrări de bunuri. În cazul în care obiectul contractului este livrarea regulată repetată a bunurilor, perioada de retragere începe de la data acceptării primei livrări de bunuri.

Cumpărătorul – consumatorul trebuie să manifeste voința de a se retrage din contract. Vă recomandăm să faceți acest lucru, de preferință, sub forma unei scrisori trimise prin intermediul operatorului de servicii poștale la adresa sediului social al vânzătorului:

Ahifi, sro
Trnkova 3140/119g
Brno
Cod poștal: 628 00

Această metodă asigură o dovadă mai ușoară a acțiunii în justiție întreprinse, care anulează contractul. Cumpărătorul - consumator își poate exprima voința de a se retrage din contract și în alte moduri, de exemplu prin e-mail la adresa: info@ahifi.ro sau telefonic la numărul de telefon: 601128162.

Cumpărătorul-consumator este obligat să-și exprime intenția de a se retrage din contract. Vânzătorul recomandă cumpărătorului să utilizeze sistemul de tratare a reclamațiilor privind retragerea din contract, care este disponibil la https://www.ahifi.ro/reklamace/ .

Vă recomandăm să trimiteți retragerea împreună cu o scrisoare de intenție și cu precizarea motivului retragerii din contract, dacă retragerea dintr-un motiv anume. De asemenea, solicităm numărul dovezii de cumpărare și o declarație dacă toate fondurile ar trebui returnate în contul bancar după retragere (în acest caz, indicați numărul contului) sau în numerar, sau dacă vor fi utilizate pentru următoarea achiziție. . Dacă aceste informații nu sunt furnizate, toate fondurile vor fi returnate în același mod în care le-a primit antreprenorul.

Cumpărătorul - consumator poate folosi și formularul de retragere disponibil pe www.ahifi.ro, dar nu este obligația lui. Vânzătorul este obligat să confirme acceptarea cumpărătorului sub formă de text fără întârzieri nejustificate. Trebuie doar să trimiteți retragerea vânzătorului în termen de 14 zile.

Cumpărătorul are dreptul de a se retrage și în cazul încălcării dreptului său prin practici comerciale neloiale conform § 5d din Legea nr. 634/1992 Coll., privind protecția consumatorilor.

Cumpărătorul-consumator este obligat să trimită bunurile înapoi vânzătorului sau să le predea acestuia la adresa:

Ahifi, sro
CTPark Brno Líšeň
Trnkova 3140/119g (vis-a-vis de Rohlik.cz)
628 00 Brno-Líšeň

Termenul se consideră îndeplinit dacă cumpărătorul-consumator trimite înapoi bunurile înainte de expirarea a 14 zile.

În cazul în care cumpărătorul-consumator se retrage din contract, vânzătorul îi va returna fără întârzieri nejustificate, în cel mult 14 zile de la ziua în care cumpărătorul-consumator s-a retras din contract, toate plățile primite de la cumpărător-consumator, inclusiv livrarea. costuri și prețuri în ramburs. În cazul în care cumpărătorul-consumator a ales o altă metodă de livrare decât cea mai ieftină oferită de vânzător, vânzătorul îi va rambursa costurile numai în cuantumul prețului celei mai ieftine metode de livrare.

Pentru returnarea plăților, vânzătorul va folosi același mijloc de plată pe care cumpărătorul-consumator a folosit pentru a plăti prețul de cumpărare, cu excepția cazului în care cumpărătorul-consumator specifică în mod explicit o altă metodă sau dacă nu este posibilă utilizarea aceluiași mijloc de plată din cauza natura problemei (ramburs la livrare, terminal la sediu, interfata internet a bancii).

Vânzătorul nu este obligat să restituie cumpărătorului înainte ca cumpărătorul-consumator să-i predea bunurile sau până când cumpărătorul-consumatorul dovedește că a trimis bunurile înapoi, oricare dintre acestea survine mai întâi.

Cumpărătorul-consumator returnează bunurile complete, cu documentația completă, și mai ales nedeteriorate, curate, dacă este posibil inclusiv ambalajul original, în starea și valoarea în care a primit marfa. Nerespectarea acestor condiții nu are însă niciun efect asupra dreptului consumatorului de a se retrage din contract. Cu toate acestea, vânzătorul are dreptul de a pretinde față de cumpărător o reducere a valorii bunurilor returnate. Cumpărătorul-consumator este răspunzător numai pentru scăderea valorii bunurilor ca urmare a manipulării acestor bunuri într-un alt mod decât cel necesar pentru a se familiariza cu natura și proprietățile bunurilor, inclusiv cu funcționalitatea acestora.

Cumpărătorul-consumator este obligat să plătească o parte proporțională din preț în cazul retragerii din contract, al cărui obiect este prestarea de servicii și a căror prestare a început deja înainte de expirarea perioadei de retragere din contract. contract la cererea expresă a cumpărătorului-consumator. Consumatorul nu se poate retrage din contractele menționate în § 1837 din Codul civil.

Vânzătorul avertizează în mod expres că consumatorul nu este, conform § 1837 alin. 1 lit. d) din Codul civil îndreptățit să se retragă din contractul de furnizare a bunurilor care au fost modificate conform dorințelor consumatorului sau pentru persoana acestuia

- conform § 1837 alin. 1 lit a) din Codul civil, nu este posibilă retragerea din contractul de prestare de servicii, dacă acestea au fost îndeplinite cu acordul său expres prealabil înainte de expirarea termenului de retragere din contract.

Retragerea din contract de către cumpărătorul care este antreprenor
În cazul în care cumpărătorul este antreprenor, vânzătorul poate conveni cu cumpărătorul să se retragă din contract în funcție de starea mărfurilor returnate, de garanția expirată și de prețul curent al bunurilor returnate. Starea mărfii este evaluată de către vânzător. In cazul in care nu exista un acord asupra conditiilor acceptabile de ambele parti contractante, bunurile vor fi returnate pe cheltuiala vanzatorului. Vânzătorul are dreptul să taxeze cumpărătorul pentru orice costuri suplimentare suportate.

IX Garantie si reclamatii

În cazul în care cumpărătorul este un antreprenor, condițiile plângerii (adică domeniul de aplicare, metoda și condițiile de exercitare a drepturilor din garanția de calitate) sunt reglementate în special de dispozițiile generale privind drepturile din executarea defectuoasă, în special conform § 2099 și următoarele. din Codul civil, alte reglementări general obligatorii și acești termeni și condiții.

Vânzătorul oferă cumpărătorului - un antreprenor, în conformitate cu § 2113 din Codul civil, o garanție pentru calitatea mărfurilor. Perioada de garantie este de 12 luni si incepe din ziua primirii marfii. În plus, în conformitate cu § 2100 din Codul civil, Vânzătorul este, de asemenea, răspunzător față de cumpărător-întreprinzător pentru un defect pe care articolul îl are în momentul transferului riscului de deteriorare a articolului, chiar dacă acesta devine evident doar mai tarziu. El este responsabil și pentru un defect apărut ulterior, pe care vânzătorul l-a cauzat prin încălcarea obligației sale.

Oferirea unei garanții de calitate are ca efect și menționarea perioadei de garanție sau a perioadei de utilizare a articolului pe ambalaj sau în reclamă.

Dacă cumpărătorul este un non-antreprenor, condițiile plângerii (adică domeniul de aplicare, metoda și condițiile de exercitare a drepturilor de executare defectuoasă și de garanție pentru calitate) sunt reglementate în special de prevederile § 2113 până la § 2117 și § 2161 până la § 2174 din Codul civil, acești termeni și condiții și regulamentul de reclamație, care este parte integrantă a acestor termeni și condiții și este disponibil la https://www.ahifi.ro/procedura-de-reclama-ii-la-magazinul-ahifi-cz. În cazul în care o anumită problemă nu este reglementată de prevederile menționate mai sus, de termenii și condițiile de afaceri sau de procedura de reclamație, se aplică dispozițiile generale privind drepturile de executare defectuoasă din § 2099 până la § 2117 din Codul civil.

În conformitate cu § 2165 din Codul civil, cumpărătorul-non-antreprenor are dreptul de a exercita drepturi de răspundere pentru defectele care apar în bunurile de larg consum în termen de 24 de luni de la primire.

În cazul în care cumpărătorul primește alte bunuri decât cele comandate, cumpărătorul trimite bunurile înapoi vânzătorului, de preferință în ambalajul original și cel puțin o copie a bonului de livrare și precizează motivul returnării mărfurilor. Vânzătorul trimite apoi bunurile comandate cumpărătorului. Vânzătorul suportă costurile de livrare către vânzător a altor bunuri decât cele comandate și de livrarea bunurilor comandate corect către cumpărător. Livrarea altor bunuri decât cele comandate este considerată defectuoasă.

Atunci când trimite mărfurile înapoi vânzătorului din orice motiv, cumpărătorul este obligat să aleagă un pachet potrivit pentru expediere și să ambaleze corespunzător transportul, astfel încât bunurile să nu fie deteriorate.

Cumpărătorul-consumator este obligat să informeze furnizorul despre intenția sa de a depune o reclamație. Vânzătorul recomandă Cumpărătorului să utilizeze sistemul de tratare a reclamațiilor, care este disponibil la următorul link https://www.ahifi.ro/reklamace/.

O reglementare mai detaliată a sferei, metodei și condițiilor reclamațiilor cu privire la defectele produsului și exercitarea drepturilor cumpărătorului-non-antreprenor din cauza performanței defectuoase este cuprinsă în procedura de reclamație a Vânzătorului disponibilă pe site-ul http://www.ahifi. .cz/reklamacni-rad-obchodu-ahifi-cz-dle -noul-cod-civil-2014/.

X. Protecția informațiilor personale conform GDPR

Dându-vă consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal, permiteți companiei Ahifi, s.r.o., cu sediul social la Trnkova 3140/119g, Brno, 628 00, ID: 06597840, înregistrată în registrul public ținut de Curtea de Apel în Brno, în secțiunea C, dosarul 102776 (denumit în continuare „administrator”) a prelucrat datele dumneavoastră cu caracter personal în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 (GDPR) privind protecția datelor cu caracter personal.

Datele cu caracter personal care vor fi colectate și prelucrate în continuare includ:

Numele și prenumele
Numele companiei
adresa de domiciliu sau sediul societatii
Adresa de e-mail
număr de telefon
numarul contului bancar
Prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal în principal în scopuri comerciale și de marketing. Dacă achiziționați un produs sau serviciu de la noi, procesăm informațiile dvs. de contact pe care le introduceți în formularul de comandă. Aceste date sunt necesare pentru prelucrarea acesteia, dar și pentru reclamațiile ulterioare, operațiunile contabile și emiterea unui document fiscal. După procesarea comenzii, transmitem datele dumneavoastră către transportatorul selectat, care va livra expedierea la adresa selectată. Dacă ne dați consimțământul, prelucrăm și datele dumneavoastră cu caracter personal în scopuri de marketing, în special e-mailul dumneavoastră. Vă vom trimite informații despre serviciile noastre, evenimente, știri etc.. Vă puteți dezabona oricând de la newsletter, în caz contrar vom păstra aceste informații maxim 3 ani.

Datele personale vor fi prelucrate manual și automat. Angajații autorizați și următorii procesatori pot avea acces la datele personale:

Shean s.r.o., cu sediul social la Svitavská 500, 678 01 Blansko, numărul ID 26768479, înregistrată în Registrul Comerțului ținut de Tribunalul Regional din Brno în secțiunea C, dosar 48866, ca furnizor de servicii de marketing și service site.
Internetovy prodej sro, cu sediul social la Svitavská 500, 678 01 Blansko, ID 28321758, înregistrată în Registrul Comerțului ținut de Tribunalul Regional din Brno în secțiunea C, dosar 61166, ca furnizor de servicii web.
Beinspired, s.r.o., cu sediul social Nové sady 988/2, Brno, ID 05711959, înregistrată la Tribunalul Regional din Brno, secția C, dosar 97429, ca furnizor de servicii de marketing.
ONEsolution s.r.o., cu sediul social la Cejl 82/58, Zábrdovice, 602 00 Brno, înregistrată la Registrul Comerțului, Tribunalul Regional din Brno, secția C, insert 53686. Societatea este înregistrată la Oficiul pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal, numărul de înregistrare 30947 Ne oferă managementul domeniului și e-mailurile.
PPL CZ, s.r.o., cu sediul la K Borovému 99, Jažlovice, 251 01, Říčany, Dosar nr.: C 105858 la tribunalul de grefă din Praga în calitate de prestator de servicii de expediere.
Česká pošta, sp., cu sediul social Politických věňů 909/4, 225 99 Praga 1, ID: 47114983 ca furnizor de servicii de expediere
Zásilkovna, s.r.o., cu sediul social la Na Hřebenech II 1718/8, 140 00 Praga 4, ID companie: 24299162, Număr dosar: C 193628 înregistrată la Tribunalul Municipal din Praga, ca furnizor de servicii de expediere.
Josef Jandek, cu sediul social la Záhumní 1045/10, 624 00, Brno – Komín, numărul ID 76067815, în calitate de contabil și consilier fiscal.
Alternativ, alte companii ale căror servicii nu sunt încă folosite de administrator.
Prin prelucrarea sus-menționată a datelor cu caracter personal enumerate, vă dați consimțământul explicit și informat, pe care îl puteți retrage în orice moment. De exemplu, este suficient să trimiteți un e-mail la adresa info@ahifi.ro, sau o scrisoare la adresa companiei Ahifi, s.r.o., Trnkova 3140/119g, Brno, 628 00. Clienții înregistrați pot revoca acest consimțământ direct în administrația magazinului electronic. Conform regulamentului GDPR menționat anterior privind protecția datelor cu caracter personal, aveți și dreptul de a:

Solicitați de la noi rapoarte despre modul în care vă prelucrăm datele personale.
Solicitați de la noi o explicație a motivului pentru care prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal.
Solicitați acces la aceste date pe care le puteți corecta sau actualiza.
Solicitați-ne să vă ștergem datele personale.
Contactați-ne sau Oficiul pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal dacă aveți îndoieli cu privire la respectarea de către noi a obligațiilor privind prelucrarea datelor cu caracter personal.

XI. Eureka „Verificat de către clienți”

Determinăm satisfacția dvs. față de achiziție prin chestionare prin e-mail, ca parte a programului Verificat de către clienți, în care este implicat magazinul nostru electronic. Vi le trimitem de fiecare dată când faceți o achiziție de la noi, dacă în sensul § 7 alin. 3 din Legea nr. 480/2004 Coll. despre unele servicii ale companiei de informare, nu veți refuza să trimiteți comunicările noastre comerciale sau să vă retrageți consimțământul acordat anterior. Pentru trimiterea chestionarelor, evaluarea feedback-ului dumneavoastră și analiza poziției noastre pe piață, folosim un procesor care este operatorul portalului Heureka.cz; în aceste scopuri, putem transmite informații despre bunurile achiziționate și adresa dumneavoastră de e-mail.

XII. Soluționarea extrajudiciară a litigiilor, Autoritatea de Supraveghere

Dacă este posibil, vânzătorul rezolvă litigiile cu cumpărătorul - consumator pe cale amiabilă. În acest scop, acesta are dreptul să contacteze Asociația pentru Protecția Consumatorului - Asociace, zs. cu o cerere de consiliere și ajutor pentru consumatori la soluționarea extrajudiciară a unui litigiu cu un cumpărător-consumator (http://www. asociace-sos.cz).

În conformitate cu § 20d din Legea nr. 634/1992 Coll., privind protecția consumatorilor, consumatorul are dreptul la soluționarea extrajudiciară a litigiilor cu vânzătorul. Autoritatea administrativă competentă pentru soluționarea acestor dispute este Inspecția Comercială Cehă (www.coi.cz).

O soluționare extrajudiciară a unui litigiu de consum se inițiază la cererea consumatorului. Consumatorul poate depune o propunere la Inspecția Comerțului Ceh în termen de cel mult 1 an din ziua în care și-a exercitat dreptul, care face obiectul litigiului, cu vânzătorul pentru prima dată. Un consumator poate înceta participarea prin soluționarea extrajudiciară a unui litigiu de consum în orice stadiu.

Inițierea unei soluționări extrajudiciare a unui litigiu de consum nu afectează dreptul părților la litigiu de a solicita protecția drepturilor și intereselor lor legitime prin intermediul instanțelor de judecată.
Soluționarea extrajudiciară a litigiilor de consum este gratuită. Costurile asociate soluționării extrajudiciare a litigiilor de consum sunt suportate de părți.
Reguli mai detaliate care reglementează modul de soluționare extrajudiciară a litigiilor dintre consumatori sunt enumerate pe site-ul web al Inspecției Comerțului Cehe (www.coi.cz).
Cumpărătorul-consumator are dreptul de a depune o plângere sau inițiativă pentru încălcarea legislației privind protecția consumatorilor la autoritatea de supraveghere, și anume Inspecția Comerțului Ceh (www.coi.cz).

XIII. Dispoziții finale

Prin confirmarea comenzii, cumpărătorul este de acord că s-a familiarizat cu acești Termeni și Condiții Generale și cu formularea acestora, în timp ce parte integrantă a acestora este Procedura de Reclamații și Condițiile de Livrare cu condițiile bunurilor comandate și că este de acord cu acestea, în formularea valabilă și efectivă la momentul trimiterii comenzii obligatorii. Contractele încheiate între vânzător și cumpărător sunt guvernate de versiunea termenilor și condițiilor de afaceri și a procedurii de reclamație în vigoare la momentul încheierii contractului.

Termenii și Condițiile Generale, inclusiv Procedura de Reclamații și Condițiile de Livrare, sunt disponibile pe portalul de internet al vânzătorului, permițând arhivarea și reproducerea acestora de către cumpărător.

Vânzătorul se obligă să rezolve litigiile cu cumpărătorii - consumatori pe cale amiabilă, ținând cont de poziția consumatorului ca parte contractuală mai slabă. În acest scop, acesta are dreptul să contacteze SOS-Asociace, zs cu o solicitare de a oferi sfaturi consumatorilor și de a soluționa orice litigiu. Totodată, vânzătorul se obligă să ofere cooperarea necesară în cazul în care un cumpărător - consumator contactează SOS-Associace, zs cu o cerere de soluționare a unui litigiu cu un antreprenor.

Legea decisivă pentru soluționarea litigiilor dintre vânzător și cumpărător este legea cehă. Competența de a soluționa aceste dispute este dată instanțelor din Republica Cehă. Părțile se obligă să nu excludă competența instanțelor generale prin încheierea unei convenții de arbitraj.

Aceste GTC, inclusiv procedura de reclamații și condițiile de livrare, sunt valabile și în vigoare de la 1 ianuarie 2023. Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica GTC fără notificare prealabilă. Modificările ulterioare ale Termenilor și Condițiilor Generale nu afectează contractele deja încheiate.

Puteți descărca termenii și condițiile generale de aici .