Amplificator și procesor DSP Macrom M-DSPA402
4 canale, 4 x 76 W RMS în 4 Ω, cu procesor DSP, controlat de aplicația pentru smartphone
Mai multe despre produs
Mai multe despre produs
Vă putem ajuta cu achiziția dvs
- Puteți să ne returnați bunurile în termen de 14 zile
Amplificator Macrom M-DSPA402 cu procesor de sunet controlat de aplicația pentru smartphone
Îmbunătățirea sunetului sistemului audio original al mașinii nu a fost niciodată mai ușoară sau mai rapidă. Macrom M-DSP402 vine cu un cablu conceput pentru vehiculul dvs. care îl conectează între stereo auto original și difuzoare. Alimentarea este furnizată fără probleme prin cablajul, amplificatorul pornește automat când este detectat un semnal audio de la sursă. Controlul folosește o conexiune Bluetooth la amplificator și permite setărilor pentru a îmbunătăți sunetul în funcție de răspunsul specific al mașinii și de preferințele dumneavoastră. Dimensiunile compacte permit o instalare ușoară.Sunet optim pentru toate situațiile
Aplicația pentru controlul M-DSPA402 este gratuită și poate fi descărcată din magazinul Google Play sau din magazinul Apple. Prin activarea conexiunii Bluetooth cu M-DSPA402, vă permite să setați toți parametrii principali ai procesorului de sunet, permițându-vă să optimizați și să personalizați performanța sunetului sistemului. Aplicația vă permite să salvați până la cinci setări personalizate. În centrul M-DPSA402 se află un amplificator analogic și un procesor de sunet digital capabil să conducă opt canale. Este echipat cu două convertoare A/D și patru D/A.Funcțiile principale ale amplificatorului Macrom M-DSPA402
- Amplificator cu 4 canale cu procesor DSP.
- 4 intrări de nivel înalt cu detectare automată a semnalului.
- 4 iesiri de putere.
- 4+1 ieșiri de linie.
- Conexiune Bluetooth pentru setări și comenzi.
- Aplicații pentru Android și iOS.
- Crossover-uri By-pass, Low-pass, Hi-pass și Band-pass.
- Întârziere reglabilă de la 0 la 230 cm.
- Egalizator parametric cu 7 benzi.
- Reglarea nivelului de ieșire, dezactivare și control al rotației de fază pentru toate canalele.
- SRS 3D.
- Bas dinamic.
- 5 presetari utilizator.
- Conexiune la sistemul audio auto folosind cablaje speciale (trebuie comandat separat).
Specificații
- Putere 4 x 150 W max. (4 x 76 W RMS).
- Gamă de frecvență: 20 Hz până la 20 kHz.
- Raport semnal/zgomot: > 120 dB.
- Interval dinamic: > 100 dB.
- THD: 1KHz < 0,001%.
- Consum în modul standby: < 0,1 mA.
- Consum maxim: 20 A.
- Alimentare de funcționare: 9 până la 15,5 V.
- Dimensiuni: 195 x 130 x 38 mm.
Cabluri pentru conectarea la mașină (trebuie comandate separat)
223621 - universal - fire libere223622 - Audi / Seat / Škoda / VW / BMW / Land Rover
- Audi A2 (2004 -> 2005)
- Audi A3 (2007 ->)
- Audi A4 (2004 -> 2007)
- Audi A4 (2007 ->)
- Audi A5 (2007 ->)
- Audi A6 (2004 ->)
- Audi Allroad (2006 ->)
- Audi Q7 (2006 ->)
- Audi TT (septembrie 2006 ->)
- Audi R8
- Seat Ibiza IV. [6J][6JN] (iunie 2008 ->)
- Seat Leon (2005 ->)
- Seat Toledo (mai 2005 ->)
- Seat Alhambra (2006 ->)
- Seat Altea (2004 ->)
- Seat Altea XL (2004 ->)
- Seat Cordoba (martie 2005 ->)
- Seat Mii (2012 ->)
- Să-i fie rușine Citigo
- Skoda Fabia (2007 ->)
- Skoda Rapid [NH] (octombrie 2012 ->)
- Skoda Octavia (2004 ->)
- Skoda Roomster (2006 ->)
- Păcat de Yeti
- Skoda SuperB I. (martie 2006 -> 2008)
- Skoda SuperB II. (2008 ->)
- Skoda Citigo (octombrie 2011 ->)
- VW Fox (2005 ->)
- VW Polo (iunie 2005 ->)
- VW Golf 5 (2003 -> 2008)
- VW Golf Plus (2005 ->)
- VW Golf 6 (2008 ->)
- VW Touran (2003 -> 2007) (2007 ->)
- VW Jetta (2005 ->)
- VW Eos (2006 ->)
- VW Passat (2003 -> martie 2005) (aprilie 2005 ->)
- VW Scirocco (2008 ->)
- VW Sharan (2000 ->)
- VW Tiguan (2007 ->)
- VW Touareg (2002 -> 2007)(2007 ->)
- VW Caddy (2004 ->)
- VW Transporter (2003 ->)(2010 ->)
- VW Multivan (2004 ->)(2010 ->)
- VW Up! (2012 ->)
- BMW 1 (2004 -> 2008)
- BMW 1 (2009 ->)
- BMW 3 [E46] (septembrie 2001 -> 2005)
- BMW 3 [E90] (2005 ->)
- BMW 5 [E39] (septembrie 2001 -> 2003)
- BMW 5 [E60] (2003 ->)
- BMW 6 (2004 ->)
- BMW X3 [E83] (2004 ->)
- BMW X5 [E53] (septembrie 2000 -> septembrie 2001)
- BMW X5 [E53] (septembrie 2001 -> mai 2006)
- BMW X5 [E70] (iunie 2006 ->)
- BMW Z4 (2003 ->)
- BMW Z8 (2000 ->)
- BMW Mini (2001 -> 2006)
- BMW Mini (2006 ->)
- Land Rover Defender II. (aprilie 2001 ->)
- Land Rover Range Rover (2002 -> 2006)
- Audi A1 (2010 ->)
- Audi A3 (septembrie 2012 ->)
- Audi A4 (2012 ->)
- Audi A6 (2011 ->)
- Audi A7 Sportback (2010 ->)
- Audi Q3 (2011 ->)*
- Seat Leon (2013 ->)
- Seat Toledo (2013 ->)
- Skoda Rapid (2015 ->)
- Škoda Octavia III (2013 ->)
- VW Caddy V. (2015 ->)
- VW Golf VII. (septembrie 2012 ->)
- VW Multivan T6 (2015 ->)
- VW Tiguan (facelift 2015 ->)
- VW Transporter T6 (2015 ->)
- Mercedes A-Class [W169] (octombrie 2004 -> aprilie 2012)
- Mercedes B-Class [W245] (iunie 2005 -> iunie 2012)
- Mercedes Clasa C [W203] (2005 ->)
- Mercedes C-class [W204] (martie 2007 ->)
- Mercedes CLK [W209] (2005 ->)
- Mercedes Clasa E [W212][S212] (ianuarie 2009 ->)
- Mercedes Clasa G [W463] (2007 ->)
- Mercedes GLK [X204] (iunie 2008 ->)
- Mercedes Clasa M [W164] (2005 ->)
- Mercedes R-class [W251] (ianuarie 2006 -> 2010)
- Mercedes Sprinter [W906] (2006 ->)
- Mercedes Viano [W639][V639] (aprilie 2006 -> mai 2014)
- Mercedes Vito [W639][V639] (aprilie 2006 -> mai 2014)
- Mercedes Vito III. [W447] (2015 ->)
- Hyundai i10 II. (2014 ->)
- Hyundai i20 II. (2015 ->)
- Hyundai i30 II. [GD] (februarie 2012 -> 2017)
- Hyundai i40 (2011 ->)
- Hyundai ix35 (2009 ->)
- Hyundai ix20 (2011 ->)
- Hyundai H1 (2010 ->)
- Hyundai Elantra (2011 ->)
- Hyundai Santa Fe II. (2006 -> august 2012)
- Hyundai Santa Fe III. (septembrie 2012 ->)
- Hyundai Coupe (2007 ->)
- Hyundai Veloster (2011 ->)
- Kia Sportage III. (august 2010 -> 2015)
- Kia Optima II (2011 ->)
- Kia Picanto II. (mai 2011 -> 2017)
- Kia Rio II. (2005 -> septembrie 2011)
- Kia Rio III. (septembrie 2011 -> ianuarie 2017)
- Kia Sorento III. (2015 ->)
- Kia Soul I. [AM] facelift (noiembrie 2011 ->)
- Kia Soul II. (2014 ->)
- Kia Ceed III. (aprilie 2012 ->)
- Kia Pro_ceed II. (2013 ->)
- Hyundai i30 III. [PD] (2017 ->)
- Hyundai i40 (2017 ->)
- Hyundai Kona (2017 ->)
- Hyundai Tucson II (2017 ->)
- Kia Niro (2017 ->)
- Kia Optima (2017 ->)
- Kia Picanto III. (2017 ->)
- Kia Rio IV (2017 ->)
- Kia Stonic (2017 ->)
- Kia Sportage IV. (2017 ->)
- Nissan 370Z (2009 ->)
- Nissan Almera (2007 ->)
- Nissan Altima (2007 ->)
- Nissan Maxima (2007 ->)
- Nissan Navara (2007 ->)
- Nissan Note [E11] (martie 2006 -> mai 2013)
- Nissan Note [E12] (iunie 2013 ->)
- Nissan Pathfinder (martie 2007 ->)
- Nissan NV300 (2016 ->)
- Nissan Pulsar (2015 ->)
- Nissan Qashqai I. [J10] (decembrie 2006 -> 2013)
- Nissan Qashqai II. (februarie 2014 ->)
- Nissan Sentra (2007 ->)
- Nissan Tiida (2006 ->)
- Nissan Titan (2004 ->)
- Nissan Versa (2007 ->)
- Nissan X-Trail [T31] (iunie 2007 -> decembrie 2013)
- Nissan X-Trail [T32] (ianuarie 2014 ->)
- Nissan Juke (octombrie 2010 ->)
- Nissan Cube (2009 ->)
- Infiniti G35 (2007 ->)
- Renault Trafic III. (2014 ->)
- Opel Movano (2014 ->)
- Opel Vivaro II. (2014 ->)
- Fiat Talento (2016 ->)
- Alfa Romeo MiTo (2013 ->)
- Alfa Romeo Giulietta (facelift 2014 ->)
- Citroen Jumper (facelift 2014 ->)
- Dodge RAM (2013 ->)
- Dodge Dart (2012 ->)
- Dodge Durango (2014 ->)
- Dodge Viper (2014 ->)
- Fiat 500L (2012 ->)
- Fiat 500x (2015 ->)
- Fiat Ducato (facelift 2014 ->)
- Jeep Cherokee (2014 ->)
- Jeep Grand Cherokee (2014 ->)
- Jeep Renegade (2015 ->)
- Lancia Thema (2011 ->)
- Peugeot Boxer (facelift 2014 ->)
- Citroen C4 (2017 ->)
- Citroen C4 Grand Picasso (2017 ->)
- Citroen Jumpy (2016 ->)
- Citroen Jumper (2017 ->)
- Peugeot Boxer (2017 ->)
- Peugeot Expert (2016 ->)
- Peugeot 3008 (2017 ->)
- Peugeot 3008 Hybrid (2017 ->)
- Toyota Proace (2016 ->)
- Alfa Romeo 145 (iulie 1993 -> aprilie 2001)
- Alfa Romeo 146 (iulie 1993 -> aprilie 2001)
- Alfa Romeo 147 (aprilie 2001 ->)
- Alfa Romeo 155 (martie 1992 -> septembrie 1997)
- Alfa Romeo 156 (1997 ->)
- Alfa Romeo 159 (2005 ->)
- Alfa Romeo 164 (1993 ->)
- Alfa Romeo 166 (octombrie 1998 ->)
- Alfa Romeo 33 (1985 ->)
- Alfa Romeo 75 (1990 ->)
- Alfa Romeo 8C Competizione (2008 ->)
- Alfa Romeo Brera (2005 ->)
- Alfa Romeo Crosswagon (2005 ->)
- Alfa Romeo GT (2005 ->)
- Alfa Romeo GTV (iunie 1995 ->)
- Alfa Romeo MiTo (2008 ->)
- Alfa Romeo Spider (1990 ->)
- Aston Martin DB7 (1993 -> noiembrie 2003)
- Aston Martin V8 Vantage (1992 -> 1999)
- Aston Martin V8 Virage (1990 -> 1998)
- Bentley Arnage (1998 -> 2008)
- Bentley Azure (1995 ->)
- Bentley Brooklands (1992 ->)
- Bentley Continental (1991 ->)
- Bentley Corniche (1971 ->)
- Bentley Eight (1984 ->)
- Bentley Mulsanne (1987 ->)
- Bentley Turbo (1986 ->)
- Cadillac CTS (2003 -> august 2007)
- Cadillac SRX (2004 -> 2007)
- Chevrolet Kalos (2003 ->)
- Chevrolet Lacetti (2004 ->)
- Chevrolet Matiz R (2003 ->)
- Chevrolet Nubira (2003 ->)
- Chevrolet Tacuma (2003 ->)
- Chrysler Crossfire (2004 ->)
- Citroen AX (1987 -> 1996)
- Citroen BX (1986 -> 1992)
- Citroen Berlingo (1998 ->)
- Citroen C1 I. [PM/PN] (iunie 2005 -> mai 2014)
- Citroen C2 (2002 -> februarie 2005)
- Citroen C25 (1983 -> 1993)
- Citroen C3 Pluriel (2003 -> februarie 2005)
- Citroen C3 (septembrie 2001 -> februarie 2005)
- Citroen C5 (ianuarie 2001 -> august 2004)
- Citroen C8 (august 2002 -> 2003)
- Citroen CX (1986 ->)
- Citroen Dispatch (1995 ->)
- Citroen Evasion (martie 1994 -> 2002)
- Citroen Jumper (1994 ->)
- Citroen Jumpy (1996 -> 2007)
- Citroen Picasso (2000 ->)
- Citroen Relay (1994 ->)
- Citroen Saxo (1996 ->)
- Citroen Synergie (1995 -> februarie 2005)
- Citroen Xantia (1993 ->)
- Citroen Xsara (1997 -> 2002)
- Citroen Xsara Picasso (decembrie 1999 -> 2006)
- Citroen ZX (1991 -> 1998)
- Toate modelele Dacia (1990 ->)
- Daihatsu Charade (martie 2004 ->)
- Daihatsu Copen (2004 ->)
- Dodge Sprinter (2004 ->)
- Fiat Barchetta (1995 ->)
- Fiat Brava (august 1995 ->)
- Fiat Bravo (august 1995 -> 2002)
- Fiat Bravo (2007 ->)
- Fiat Cinquecento (1993 -> 1998)
- Fiat Coupe (1994 ->)
- Fiat Croma (1985 -> 1993)
- Fiat Croma (2006 ->)
- Fiat Doblo (2001 ->)
- Fiat Ducato (1995 ->)
- Fiat Grande Punto (2005 ->)
- Fiat Idea (2004 ->)
- Fiat Marea (1996 -> 2002)
- Fiat Multipla (1999 ->)
- Fiat Palio (1998 ->)
- Fiat Panda II . (2003 -> 2012)
- Fiat Punto (1994 ->)
- Regatta Fiat (1984 -> 1990)
- Fiat Scudo (1996 -> 2006)
- Fiat Seicento (1998 ->)
- Fiat Stilo [192] (octombrie 2001 -> mai 2008)
- Fiat Ulysse (martie 1994 ->)
- Fiat Weekend (1996 ->)
- Fiat Uno
- Fiat Tipo
- Fiat Tempra
- Fiat Bravo
- Fiat Bravo
- Fiat Marea
- Fiat Palio
- Fiat Stilo
- Fiat Punto
- Fiat Multipla
- Fiat Grande Punto
- Fiat 500
- Fiat Croma
- Ideea Fiat
- Fiat Sedici
- Fiat Ulise
- Fiat Doblo
- Fiat Fiorino
- Fiat Scudo
- Fiat Ducato
- Honda Accord (C7) (1993 -> 1997)
- Hyundai i10 I. (2008 -> 2014)
- Hyundai i20 I. (2009 -> 2015)
- Hyundai i30 I. (2007 -> 2012)
- Hyundai ix55 (noiembrie 2008 ->)
- Kia Ceed I. (2007 -> 2010)
- Kia Soul I. (2009 -> 2011)
- Lancia Delta I. (1994 ->)
- Lancia Thema (1994 ->)
- Lancia Y
- Lancia K
- Lancia Z
- Mercedes Clasa A
- Mercedes Clasa C incl. Model T (1993 ->)
- Mercedes CLK
- Mercedes E-Class incl. Model T (1994 ->)
- Mercedes S-Class (1994 ->)
- Mercedes M-Class / SL / SLK / V-Class
- Mercedes Viano / CLK
- Opel toate modelele (1988 ->)
- Peugeot 107 (iunie 2005 -> iunie 2014)
- Peugeot 1007
- Peugeot 206
- Peugeot 306 (1993 ->)
- Peugeot 307 (-> 2004)
- Peugeot 405 (1992 ->)
- Peugeot 406 (1995 ->)
- Peugeot 407 (-> 2004)
- Peugeot 806 (1995 ->)
- Peugeot 807
- Peugeot Expert
- Peugeot Partner
- Renault Avantime
- Renault Espace
- Renault Kangoo
- Renault Clio (1994 ->)
- Renault Laguna I. (1994 -> 2000)
- Renault Laguna II. (2001 -> 2008)
- Renault Megane
- Renault Scenic
- Renault Master
- Renault Vel Satis
- Renault Twingo (1994 ->)
- Saab 900 (1993 ->)
- Saab 9000 (1995 ->)
- Saab 9.3 (1993 ->)
- Saab 9.5 (1997 ->)
- Smart FourFour
- Smart ForTwo
- Smart Roadster
- Toyota Aygo I. [AB1] (februarie 2005 -> iunie 2014)
Număr de catalog | 223612 |
marcă | Macrom |
Legături | Prezentare web oficială |
Numărul de canale de amplificareAmplificatoarele sunt împărțite în: - Monoblocuri - 2 canale - 3 canale - 4 canale - 5 canale - 6 canale - multicanal Fiecare canal este utilizat pentru alimentarea unui difuzor pentru tipul coaxial sau pe o parte dacă sunt difuzoare componente. Amplificatoarele de tip monobloc sunt folosite în principal pentru subwoofere. Cele 2 canale sunt potrivite atât pentru subwoofere, cât și, de exemplu, pentru perechea frontală de difuzoare dintr-o mașină. 3 canale este folosit pentru difuzoarele frontale sau posterioare + subwoofer. Se folosesc 4 canale pentru difuzoarele față + spate sau 1 pereche de difuzoare + subwoofer. 6 sau 5 canale sunt folosite pentru 2 perechi de difuzoare + subwoofer, cel mai adesea. Bridging înseamnă conectarea amplificatorului la o punte, folosind polul + de pe un canal și polul - de pe celălalt canal. În cele mai multe cazuri, aceasta este afișată ca „BRIDGED” pe amplificator. | 4 |
Clasa energetică a amplificatoruluiAmplificatoarele sunt împărțite în două clase de bază: analogice și digitale . Amplificatoarele analogice (A/B) au cerințe de consum mai mari, dar de obicei au un sunet mai natural. Amplificatoarele digitale (D) au un consum semnificativ mai mic și o eficiență mai mare, dar sunetul poate să nu fie la fel de fidel ca la amplificatoarele analogice clasice. | D |
Putere RMS în 4 ΩPutere RMS la încărcarea difuzoarelor sau a subwooferului la 4 Ω. Puterea RMS este puterea constantă a amplificatorului și este unul dintre cei mai importanți parametri atunci când alegeți un amplificator. | 4 x 76W |
Max. putere (maximum) la 4 ΩPerformanță maximă „Max”. , pe care amplificatorul îl poate dezvolta pentru un timp foarte scurt. Un parametru relativ neimportant. Este în principal o mișcare de marketing pentru a atrage clienți la un număr mare. | 4 x 150W |
Gama de frecventeCapacitatea amplificatorului de a reproduce semnalul de la cea mai joasă frecvență la cea mai mare = reproduce fidel sunetul într-o anumită bandă de frecvență. Profesional: În intervalul de frecvență de la 40 la 16.000 Hz, se găsesc marea majoritate a fundamentale și harmonice (armonici) ale tuturor instrumentelor muzicale. Suntem interesați de cursul presiunii sonore radiate în acest interval de frecvențe atunci când sistemul de difuzoare este alimentat cu putere constantă. Numim acest curs caracteristica de frecvență, care ne spune nivelul presiunii sonore radiate în decibeli (dB) în funcție de frecvență. Caracteristica de frecvență a unui difuzor sau a unui sistem de difuzoare poate fi exprimată cel mai succint printr-un grafic. În mare parte, însă, caracteristica frecvenței este indicată prin indicarea toleranței maxime a presiunii sonore în intervalul de frecvență dat, de exemplu, 50 până la 15.000 Hz -+ 6 dB. Deoarece caracteristicile de frecvență ale difuzoarelor și sistemelor în general sunt destul de inegale, unii producători nici măcar nu specifică această toleranță maximă a presiunii sonore în decibeli în cataloagele lor din motive de prestigiu. Datele sărăcite în acest fel sunt, din păcate, lipsite de valoare. Ceea ce este valabil este că producătorul oferă un sistem de difuzoare cu o gamă de frecvență de la 30 la 20.000 Hz, dacă este îngrijorat să afirme denivelarea maximă a presiunii sonore în acest interval, deoarece poate avea o toleranță de, de exemplu, + - 20 dB. Neuniformitatea sau ondularea curbei de frecvență în sistemele de difuzoare bune pentru performanțe muzicale de înaltă calitate nu trebuie să depășească +-3 dB în banda de 80 până la 12.000 Hz și +-6 dB în banda de 40 până la 16.000 Hz. Denivelările mai mari epuizează sau accentuează deja anumite zone tonale, ceea ce poate provoca distorsiuni audibile sau chiar tulburătoare. Proporția dintre tonurile fundamentale și armonicile superioare se schimbă, de asemenea, schimbând culoarea sunetului, iar instrumentele muzicale individuale, precum și întreaga imagine muzicală sună nenatural. | 20 - 20000 Hz |
Distorsiune armonică (THD)Distorsiunea armonică totală indică cât de mult este distorsionat semnalul de intrare în amplificator. Distorsiunile apar ca armături conținute în semnalul de ieșire. Proporția părților inițial absente ale semnalului este dată ca procent, valorile tipice sunt între 0,001% și 0,5%. Distorsiunea este măsurată în banda lor de putere. Dacă depășește limita de 0,7% de la o anumită putere, este valoarea puterii de ieșire a amplificatorului dat, de la care nu mai rulează fără distorsiuni și de la care distorsiunea crește de obicei abrupt, astfel încât orice creștere ulterioară a puterii nu se poate conta. Cu cât valoarea este mai mică, cu atât mai bine. | 0,001% |
Raportul semnal-zgomotRaportul semnal-zgomot înseamnă că semnalul de ieșire conține întotdeauna zgomot. Raportul semnal-zgomot exprimă cât de mult din acest zgomot este comparat cu semnalul util. Este dată așa-numita valoare A, care nu ia în considerare frecvențele profunde și foarte înalte. Aceasta corespunde caracteristicii auzului uman, care nu este atât de sensibil la frecvențele profunde, în special sub 1 kHz. Cu cât valoarea este mai mare, cu atât amplificatorul este mai bun. | > 120 dB |
Dimensiunile amplificatorului | 195 x 130 x 38 mm |
Comentarii privind produsul
Evaluare
Întrebați-ne